Majbrudar i Göteborgstrakten!
Hej på er!
Finns det några göteborgare, hallänningar eller andra som vill föja med mig i den härliga bröllopsplaneringen?
Hej på er!
Finns det några göteborgare, hallänningar eller andra som vill föja med mig i den härliga bröllopsplaneringen?
å, vad ska du ha för bukett, söta_bruden. Jag lägger upp en bild på min "tänkta" i galleriet också. Jag ska nog försöka göra buketten själv, bara köpa blommorna.
BolinderBrud- den klänningen var också riktigt fin. Jag gillar när det är ett tunt tyg över det vanliga. Har också velat en del, typ till sådana, men återkommer ändå till "min" klänning och nu har jag beställt den. Den är nog mer i stil med mig, är ju både modern och "traditionell" i tankarna...
Skall ju medge att jag förstås gillar den buketten som finns på indexsidan på min hemsida väldigt mycket... Men vad är det för blomsorter? Jag har ingen aning! Jag skymtar rosa och orangea rosor förstås, men de andra?
Jag ska rosa rosor i olika nyanser, med förlängda stjälkar och björngräs istuckna så de går runt om. sen ska jag ha tunna organza-band runt stjälkarna och dom banden som sitter "längst upp" under blommorna ska ha fastknutna muranoglaspärlor. Hoppas ni förstår på ett ungefär iaf.
Jag är själv florist så jag är jättepetig med blommorna. Men tur är att min f.d chef ska göra buketten för jag skulle aldrig bli nöjd om jag gjorde den själv. Skulle typ ändra allt 100 ggr...
Hej igen!
Vad roligt med allt klänningssnack! Jag ska till den där kvinnan som ska sy upp min klänning efter nyår. Jag kan knappt vänta tills dess. Jag skulle vilja visa vilken klänning kag ska sy upp. Är det någon som vet hur man fixar till en bild?
Har ni köpt ringarna än? Jag har köpt min och den glittrar en massa.. älskar när det glittrar!!
Hej!
Vi skall gifta oss i Tuve kyrka och festen i Stora Holms säteri.
Det här med tärnor är inte så lätt, jag hade oxålite huvudbry men det blev en tärna och det verkar bra än så länge!!
Kärleksfeber... finns bilden på internet? Då är det bara att skriva länken ju...
Okej, men jag skulle vilja ha en länk direkt till just dom bilderna jag talar om. Men sidan är iallafall www.garamaj.se och jag har kollat på klänningarna "barcella" och "camelion".. Usch vad svårt det är att bestämma sig! Måste åka till Kinna och köpa tyger. Jag berätknar att min klänning kommer att kosta ungefär 3500kr. Är det någon mer som ska sy upp sin klänning?
Jättevackra båda två! Framför allt Camelia är helt fantastisk!!
Fast det var ju camelion du skulle ha såg jag nu, inte camelia...