• BolinderBrud

Majbrudar i Göteborgstrakten!

Hej på er!

Finns det några göteborgare, hallänningar eller andra som vill föja med mig i den härliga bröllopsplaneringen?

• Svar på tråden Majbrudar i Göteborgstrakten!
  • 070505

Hej!

är en gbg blivande brud 070505. Delar gärna erfarenheter och tips.

Vi har bokat lokal, kyrka, mat, köp en del dricka i Tyskland, köpt klänning, håller på med inbjudningar (stöter dock på nya problem hela tiden... tur att man är mammaledig:) köpt frockkoat till guben. och bestämt bröllopsfölje!

Hur långt har du kommit??

• BolinderBrud

Hej!

Vad roligt med lite sällskap i tråden;)
    Vi har bokat kyrka, lokal (där mat, men ej alkohol ingår) frisör, fotograf, köpt klänning och håller på med inbjudningskorten som bäst. Tänkte också ta en Tysklandstrip framöver för att inhandla alkoholen. Jag kommer från Kungsbacka från början, men bor dessvärre i Stockholm förnärvarande, så den resan får blir någon gång i vår.

Något följe är inte bestämt än, och inte heller gubens kläder:) Men det lutar mot en hyrd frock-coat. Har stora bekymmer med val av tärna då jag har fyra väldigt nära kompisar och känner att jag endast vill ha en eller max två tärnor... Dilemma!

Vart gifter ni er? Vi gifter oss i Släps kyrka, Särö.

• BolinderBrud

Kan ju tillägga att vi gifter oss på pingstafton (26/5).

• Kärleksfeber

Vi gifter oss också den 26 Maj!! Längtar ihjäl mig!

• zemma

Vi ska också gifta oss i maj. 19:e.

• Kärleksfeber

zemma: Åååå på min födelsedag ;) Var?

• zemma

I Fässbergs kyrka, Mölndal. Sedan ska vi ha middag på Stensjöhill herrgård. Var gifter ni er?

• Kärleksfeber

På Styrsö med festen på Donsö.

• Kärleksfeber

Stensjöhill herrgård, vart ligger det??

• zemma

Stensjöhill ligger i Mölndal
    Låter härligt med ö-bröllop!

Svar på tråden Majbrudar i Göteborgstrakten!