Modestie:
Har inte bytt sminkprodukter, snarare använder jag mindre smink nu än vad jag gjorde tidigare. Bara lite concealer för att dölja sånt som behöver döljas
Och nån gång ibland rouge, som visserligen är nytt men samtidigt är det ju inte på kinderna jag får orenheter utan mest på hakan. Angående Active moist, så kan jag säga att för mig ger den tillräckligt med fukt. Är ganska fet i t-zonen på sommaren, för att sen vara ganska torr på vintern, men den lyckas återfukta mig! Så på så sätt funkar den ju bra!
pickolina:
Är inte essex lotion väldigt fet? Är lite orolig för att bli alldeles fet och flottig i ansiktet. Känns konstigt att ha en body lotion i ansiktet, då det för mig känns som om de är mycket fetare än vanlig hudkräm för ansiktet. Jag har egentligen inget problem med torrhet. Jo visst är jag torr när jag tvättat mig, men samtidigt har alla fuktkrämer jag använt lyckats återfukta ganska bra enligt mig, det enda problemet har ju varit orenheter (vilket jag visserligen inte vet om det beror på fuktkrämen, rengöring eller något annat).