• jenbp

Bröllop i oktober 2007

Välkomna att vara med och dela med er av planering och tankar kring ett riktigt "höst bröllop" och allt vad det nu kan innebära! (Regn? Storm? Underbart höstväder, mörker etc...)

Fotografering ute el inne vid dåligt väder?

När åka på bröllopresa och var? Funderar själva på 1:a nov till Maldiverna!?

Någon annan som valt samma månad?

Mvh Jenbp

• Svar på tråden Bröllop i oktober 2007
  • jenbp

Roliga prylar som du har köpt! Helt klart! Nu känner jag att jag ligger lååååååååångt back jmf med er! *stressad*

• Nemo nisi mors

Vi har hyrt Balkåkra folketshus. Billigt men ingen personal. Mina föräldrar höll sin bröllopsfest där oxå så det är lite roligt.

Hade värsta mardrömmen i natt dock. Alla kom in i lokalen och satte sig, var knäptysta och hade jätte tråkigt. Borden hade svarta pappersdukar och det var dukat med papperstalrikar, Ingen var glad, ingen mingla och alla var lättde när jag sa åt den att de lika gärna kunde gå hem.

Någon mer än jag som haft en och annan "bröllopsmardröm"

• Tinelina

6:e oktober 2007: Gifter mig också då. Vi blir nog också ungefär 60 med oss.

• 6 okt 2007

Va roligt. Vilken kyrka och stad ska du bli fru då?

• Nemo nisi mors

jenbp

Stressa inte. Jag har inget annat för mig nästan just nu än att planera och shoppa på nätet. Jobbar säsong så nu blir det bara ett par jobbdagar i månaden fram tills April/Maj.

När ni kan plnera i sommarvärme och semester tider jobbar jag häcken av mig (fast roligt är det).

• Nemo nisi mors

Ja nu stressar jag igen men

www.weddingbee.com/ har lagt ut en del bilder ang höstbröllop. Jättefina buketter. Det är Miss Plum som skriver. Tryck på read more så kommer alla bilder fram.

• Tinelina

6 okt 2007:
    I Mellby kyrka utanför Lidköping. Du?

• 6 okt 2007

Tinelina: I uppsala i Dalby Kyrka...

• Nemo nisi mors

Fick mina manchettknappar igår. De var finare än vad de såg ut på bilderna. Jättenöjd.

På lördag ska jag och mamma in till Köpenhamn och prova klänningar. Ska bli jätteroligt.

• Nemo nisi mors

Puffar lite. Någon mer som bestämt sig för Oktober?

PS Ska prova kläning på Lördag. Börjar bli nervös. Ska bli jätte roligt.

Svar på tråden Bröllop i oktober 2007