• jenbp

Bröllop i oktober 2007

Välkomna att vara med och dela med er av planering och tankar kring ett riktigt "höst bröllop" och allt vad det nu kan innebära! (Regn? Storm? Underbart höstväder, mörker etc...)

Fotografering ute el inne vid dåligt väder?

När åka på bröllopresa och var? Funderar själva på 1:a nov till Maldiverna!?

Någon annan som valt samma månad?

Mvh Jenbp

• Svar på tråden Bröllop i oktober 2007
  • nenne78

undrar vad jag ville säga med det där... Blev lite snurrigt.

Vad jag menar är att de tinte var någon panik att köpa klänning då men om ni vet redan nu vad ni vill ha så go for it. Men det är ingen panik direkt.

• Nemo nisi mors

Det är min klänning som tar 5 mån innan den kommer. Tycker det är skönt att ha hittat den och att det finns gott om tid att rätta till ev fel, vilket jag hoppas att där inte ska vara .

Nu hade jag lyxen att jag hittade min kläning på första provningen.

• nenne78

grattis till klänningen!
    Jag funderar på att ta på mig min en sväng ikväll - den är så fin!

• Tinelina

Nemo nisi mors och onsdag i oktober: Har inte varit inne på ett tag. Fullt upp med jobbet. Känns som att man inte gör annat. Tack för tipsen. Ska gå till den enda lilla butik som finns i Lidköping och se om jag hittar något där som jag kan jämföra med.

• Nemo nisi mors

Hej

Tittade in på weddingbee idag. Fina foton på inbj,festprog och dukning i orange som inte är så kostama att göra.

www.weddingbee.com/

• jenbp

Hej! Oj vad tiden går och jag har inte varit inne på BT alls under de senaste 4 veckorna! Nu känner jag pressen! nu är det högtid att komma i gång. Vi har endast bokat kyrka!

Gästlistan är väl också klar, men i övrigt inget annant... *suck*

Måste hitta ett ställe att ha festen på! Har ett par alternativ som vi ska kolla upp.

Så det är bara att sätta i gång! beundrar er alla här inne som redan kommit så långt, samtidigt som jag känner mig "sent ute".

En god fortsättning till er! I år byter vi efternamn! :o)

Tack för länktips !!!!!!!

• LECT

Aaaahhh!
    Hoppar genast in här!!!!
    Gifter oss den 20 oktober!

Bokade kyrka och lokal idag.
    En första preliminär budget och gästlista är gjord, men de kommer säkert förändras en par gånger under resans gång...
    Har funderingar på mat och teman.
    Har en hemsida klar som ska läggas ut då inbjudningarna går ut.

När ska ni skicka ut inbjudningarna?

Svar på tråden Bröllop i oktober 2007