• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

Mindre: läste lite för snabbt, sorry.
    håller med Muggles, hoppa på honom iallafall..

• Liten med Mindre

Jo, funderar på att överfalla honom. Att bli överfallen av en pilsk fru kan ju ha uppiggande effekt kanske. :D

• Liten med Mindre

Överfaller i rent medicinskt syfte alltså...

• Lapinette

Snart så.... visst det är BIM för mig men jag känner mig verkligen så där låg som jag brukar göra vid mens. Dessutom är jag förkyld IGEN!.. vilket jag kollade i kalendern och det har jag blivit varje gång vid mens de sen september. Blääää!!! Så idag är det min tur att vara låg.

• Moppy

Godmorgon i tråden!
    Ville bara hoppa in och säga hej. Allt är nu bra med lilla mig, har blött i helgen och gyn säger att allt är ute. Så nu är jag snart på banan igen! Så skönt att kunna ta nya tag!

Fick även lite intressant info häromdagen om att jag har bakåtvänd livmoder. Kommer ihåg att vi diskuterade detta ett tag tillbaka. Vad var det man skulle tänka på då? Vilka 'positions' skulle man använda?? Ja ni märker att Moppy är inne i cykeltänket igen.... ;) :D

Kram!

• mugglesfan

testar från mobilen...

• mugglesfan

Hej Moppy! Har undrat hur det har gått för dig! Gött att se att du är tillbaka på banan.

Det var visst bakifrån man skulle köra om man hade bakåtvänd livmoder...

• Liten med Mindre

Moppy, glömde -

Välkommen upp på cykeln igen!

• mugglesfan

Ha! Kolla! Jag fick till det - ett inlägg från mobilen också (testar fr....)! Trodde inte det gick för jag tryckte på "Posta inlägget" säkert 3 ggr på mobilen och det hände inget.

Nu kan jag hålla koll på er i Thailand också. Fast det var ett helsicke att logga in så om jag gör några inlägg vetifan...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???