• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Jessie76

Nu ska jag gå hem, ha en bra em allihopa!

puss på dig deppisen iallafall

• Snart så....

NEEEJ jag har inte plussat, fick min mens några dagar efter BIM

Rätt svar är: en terrorist går att förhandla med

• nu är jag fruL

muggles:
    KUL att du har träffat cicci vad kul att ni hade trevligt. Hon är verkligen en kul prick

men jag fattar inte hur ni kan mena att vi prickade rätt med sexeriet om jag ÄLade i fredags. Vi hade ju inte 6 varken på torsdagen eller fredagen.
    Näe men hade vi i allafall haft möjligheten till 6 på torsdagen så kunde det kanske ha varit en chans... men inte som det är nu
    när ser fram emot nästa...
    som infaller precis innan jul då man är laaaaaaaaaaaagpom stressad

muggles näe du har inte missat något pluss.

• mugglesfan

fruLlan: igår förstod jag verkligen din tanke (förra månaden var det väl?) att nu lägger jag ner det här, nu börjar jag med p-piller igen för att slippa bli såhär ledsen och besviken. Denna gången var det veerkligen inte roligt. Första 2 ggrna brydde jag mig inte särskilt när mensen kom, jaha, på't igen. 3:e ggn var jag lite besviken men på't igen. 4:e ggn nu var jag heeelt övertygad om att ngt tagit (pga större boobs, flytningar, stickningar i tjejmagen mm) och USCH, vad ledsamt det var igår.

Tänkte höra om du vet ngn bra k-pistaffär, helst på nätet då jag bor i Götet?

• sweetstreet

FruLLan FruLLan FruLLan,

Du är iallafall i gott sällskap, om nu detta kan pigga upp?! Kanske är det bara mer depigt att det är så många av oss som inte kan få till det. Men själv känner jag mig iallafall mindre ensam när man har er alla som kämpar ni med. Känns nästan som att kämpa tillsammans i ett o samma lag. :)

• mugglesfan

Men vaddå flytta bröllopet pga bebis (för visst är snartis snart så?). Hmmm, förvirrat.

fruLlan: men ni hade ju sex på lördagen va? Och om du fick böj i fredags (dvs skulle fått böj om du hade testat) så släppte ägget på lördagen och simsalabim! Bara en teori...

• lollan79

om det inte tar den här månaden dågår jag och gräver ner mig nånstans!!!så jag säger: HÅLL TUMMARNA

• nu är jag fruL

sweet: ja det är skönt att kämpa tillsammans. jag bara önskade att det kunde gå lite lättare för oss i "team graviditet snart annars köper jag k-pist"

faan det är ju helt oligdligt att åka upp och falla ner så här. Faan mitt psyke klarar inte det. jag förstår verkligen hur du känt dig muggles... tro mig

such det känns som om man måste bröja med lyckopiller av super styrka om man inte ska bli nervvrak av att försöka bli gravid.

• Snart så....

Muggles: Japp är Snartis. Vi ska ju gifta oss 08 och som jag skrev tidigare vill jag inte vara höggravid eller ha en nyfödd bebis. Så blir jag inte gravid snart så får nog nog flytta bröllopet några månader.

• mugglesfan

Jag har iaf köpt Bisolvon och Rosenrot idag. Tänkte börja med det denna månaden och se om det hjälper. Alkofritt blir det nog inte med tanke på bröllopsresa. Bara för att vara supersäker innan jag börjar med Rosenrot så ska jag testa en gång till. Det är ju så kul att stirra på ett minus! **ironi**

Apoteket tjänar grymma pengar på oss nu... Kul att det liksom går trender i det här.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???