• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • BrudSommar2006

Snart så - det är en liten väntan på gång nu alltså. Då kan vi koncentrera oss på att hålla tummar och tår igen då!

Mindre - brukar du äta lunch i Solna centrum numera?

Det är en sak jag tycker är underlig med Solna centrum, man får inte ha med sig barnvagn in i leksaks/barnvagnsaffären, trots att den är stor och upptar hela bottenvåningen nästan helt själva. Det utesluter ju en stor del av målgruppen från att handla där liksom. Man törs ju inte ställa en barnvagn mitt i ett köpcentrum för att gå in i en affär.

• Lapinette

BrudSommar2006 - här har du en BIMare...imorgon eller på onsdag. Så då kommer jag in här och skriker ut min ilska. Jag menar, varför skulle det ha tagit denna månad mitt uppe i en stressig flytt om det inte har tagit tidigare? Har inga som helst förhoppningar men vet att jag ändå kommer att bli besviken.

• Liten med Mindre

BrudSommar - jag tar en bebis-dejt-lunch där emellanåt med en mammaledig kompis. Det är lättare att få plats med barnvagnar på restaurangerna där än där jag jobbar. Lite längre att åka, men ibland så.

Så vi kan boka dejter där när du är hemma också om ni inte shoppar hus långt bort. :D

• BrudSommar2006

Lapinette - men det kan ju lika gärna vara så att du varit fullt upptagen med att tänka på flytten och så fungerar det bara därför. Det måste ju bara börja fungera för alla nu så varför inte för dig! Om inte så kommer ni kanske att ha bättre tid nu ett tag framöver med levande ljus och glögg innan julstressen börjar... Så då måste det ju bara bli något månaden som kommer!

• sweetstreet

viktualia,

Tack!
    Men visst är det bisolvon som ä själva aktiva substansen eller är jag helt ute o cyklar??? Ja jag menar på en annan typ av cykel än den "vanliga"... ;) :D

Ni som knaprar dessa piller och köpt dem på apoteket hemma i Svedala, vad heter era? Heter de Bisolvon eller har de annat namn och bisolvon är aktiva substansen i dem? Vilket företag gör dem????

• sweetstreet

Snart så, när är ditt datum??????

• BrudSommar2006

Mindre - så bra. Lunchdejt på gång i Solna centrum då!

• Snart så....

Sweet: Datum, menar du bröllopsdatumet?
    080705

• Liten med Mindre

Verksamt ämne är alltså bromhexin.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???