Lapinette: jodå flytningar kan tydligen vara symptom på graviditet (som så mkt annat...)
Jag trodde helt bergsäkert att jag testade för tidigt. Jag kände mig verkligen gravid! Jag har aldrig känt det förut och därför aldrig ens köpt ngt test, har inte varit ngn ide. Så när jag testade negativt trodde jag inte på det, jag tänkte bara jaja hormonet har inte hunnit komma upp i de nivåerna än.
Men igår kom mensen. Guuuuud, vad deppig jag blev. Låg och grät (!) i en timme. Allt kändes meningslöst, tom att vi ska på bröllopsresa. Och så grät jag ännu mer för att jag blev förbannad över att jag tyckte så synd om mig själv. Jag menar hallåå, jag har ju inga problem! Det enda problemet är att jag inte var gravid som jag trodde. Usch, bortskämd jag kände mig... Men jag blev såååååååå besviken, för jag trodde verkligen på det den här gången.
Brösten är dock fortfarande tydligt större än normalt, jag fattar det inte. Kan det vara att det höll på att bli ngt men sedan sket det sig, dvs det var ngt fel på ägget el så?
Läste igår att det endast är 30% (!) av de befruktade äggen som blir riktig graviditet. Är inte så konstigt då att vi inte blir gravida med en gång en del av oss. Det som är konstigt är att en del av er blir det med en gång! (Ja jag erkänner att jag är avundsjuk...)