• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

vickan: ska du inte lägga ut bilder från ditt bröllop så alla får se? eller vill du vara hemlig? Är så nyfiken

• Snart så....

oj kanske skulle skriva det i "er" tråd??

• viktualia

näpp! jag tänker inte sluta vara anomym. och alltså lägger jag varken ut nån "bröllopsstory" eller bilder.
    Vill du ha det så får du maila till pratglad@sverige.nu så får du länkar till blogg och bilder!

• Snart så....

Det är helt ok. får maila dig i helgen, får inte komma in på min mail från jobbet :(

Jag tycker det är så superroligt att se massa olika bröllopsfoton. Det säger så mkt mer än pinnsmala modeller i tidningar osv. Har ju mitt kvar att planera 2008 :D

• viktualia

åhå! hm... jag kollar inte den där adressen så hemskt ofta. .men det löser sig nog så småningom...

nu är det dags att bli internetfri fram till söndag em...

• Liten med Mindre

Ja - du har skoj saker att planera Snart så. :) Och det är låååååångt kvar. Är det därför du vill hinna klämma in en liten bebis också. För att ha något att göra under tiden. ;)

Drömde bröllop senast inatt. Skulle gifta mig igen. Och någon annan också. Osäker på vem. Måste ha inspirerats av Lapinettes japanska påbrå, för denne någon skulle gifta sig i kimono, och såna där hemska träskor geishorna har på film. Jag skulle garanterat snubbla i kyrkgången med såna.

• Snart så....

Mindre: Vi planerade att börja babyverkstaden innan han friade och sen var det fullbokad nästa sommar så det passade bra ihop(barn först sen bröllop) Fast nu börjar jag undra hur det ska gå ihop om jag inte blir gravid snart.

Vi har planerat ett sommarbröllop men det skulle nog funka med vinter/höst om vi måste flytta på det.

• Snart så....

Förhoppningsvis får man ett snällt barn och kan planera bröllop samtidigt som man är mammaledig :)

• Snart så....

Nu är det bara några inlägg till 2900

• Snart så....

Där knep man det platsen :D

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???