• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • mugglesfan

Goooomorron gomorron gomorron (som Weiron i ottan skulle ha sagt)!
    Skulle just in här och rapportera om kliande och skavande bröstvårtor (och bröst som känns "svullnare" än vanligt) men så skulle jag bara gå på toa först och är det i ett rött papper jag ser där?! Hmmmmm... Fast finnarna har försvunnit, jag ser ut som förr när jag åt p-piller (i mitt fall betyder det slätare hud). Och på ngt sätt känns det annorlunda. Känner mig äckligt glad - och det brukar jag definitivt inte vara vid mens!
    Hade tänkt köpa mitt första gravtest idag och testa imorgon bitti. Men frågan är om det är bortkastade pengar... Får påpeka att pappret var rött och inte brunt...

• mugglesfan

Kopplingen till finnarna var (om ngn inte förstod det) att de borde varit fler och inte färre nu om jag har mens. Jag får nog testa imorgon iaf, för säkerhets skull.

• nu är jag fruL

stora systern
    jag tycker att du ska hälsa på alla män som du möter
    på det sättet kommer du ju garanterat inte att missa honom i alla fall.

Hmmm hur många bor det i tokyo....
    hoppsan det kommer bli ett fasligt hälsande

• mugglesfan

Moppy: är du kvar? Hur mår du?

• nu är jag fruL

muggles
    jag tycker att du ska testa (hoppas hoppas...)
    det kan ju vara den berömda nid blödningen

• _koko_

muggles - Jag tycker inte du ska testa. Vänta en vecka, det är sååå jäkla jobbigt att få minus. Ska du på fest, drick några mellanöl isf starksprit, bebisen tar inte skada såhär tidigt.

• pirr!

Okej! Dagens fråga som säkert har avhandlats förr, minns inte riktigt alla våra 7500 inlägg;

Har alltid varit flitig med att springa på toa efter s¤x och tömma, men nu vill jag aldrig att de ska komma ut (..) hur gör ni? Är ju inte heller kul att gå och småläcka hela dan efter?

• Storasystern

FruLlan, det bor ju "bara" 23 miljoner människor i Tokyo, så det är väl kanske 8-9 miljoner män (kvinnor och barn borträknade) så det ska väl gå ganska fort att hälsa på alla dem! ;)

• Frejis

Muggles - om du kan hålla dig, testa inte. Som koko säger, är det inte kul att bli besviken. Men om du får mens så blir ju du besviken i alla fall. SLutsatsen från Frejis är att göra som du känner för stunden. Så gör nämligen jag :) och dyrt blir det i slutändan.

Tänkte önska trevlig helg till alla här. Måste iväg till flyget :) kram på er

• Lapinette

nu är jag fruL - drygt 10 miljoner människor.

Storasystern - det som utmärker honom är att han är lång. Drygt 180 cm och så silvergrått hår. Så hälsa på alla långa japaner med silvergrått hår som du ser från mig.

Muggles - håller med koko, vänta med att testa. Onödiga pengar och onödig sorg inför helgen. Testa på måndag istället!

Och gällande champagne så kan man visst behålla den längre än 1 år. Sen kan det bero på kvalitet och årgångar men vi har vänner som har sparat champagne i 20 år och den var utmärkt.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???