• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Lapinette

nu är jag fruL - trist att du inte upptäckt det otroligt goda med gåslever. Det är en ren njutning!

• Liten med Mindre

Måste nog hålla med FruL, gillar inte gåslever, varken i lever eller pastejform.

Det lutar åt fisk ikväll. Eller småplock och någon form av snittar.

• Frejis

Tack för din tröst fruL ;) visste inte att man kan få dessa små fula rackare två gånger i månaden. Och ja, de har blivit fler sedan man började försöka... alla vitaminer och mineraler hjälper säkert till.

Gåslever och skaldjur och champagne är jättegott. Tycker dock extremt synd om humrar och avstår från att äta dem helt och håller. Helt konstigt, jag vet, men men...

• _koko_

Om ni undrar varför jag är så tyst beror det på att jag sitter i ett rum för 1 person tillsammans med 5 andra... Inte så lätt att vara hemlig med andra ord (bäst jag inte skriver mao, fruLlan... :D).

Drack underbar glögg igårkväll vilket gör sig påmint idag i form av lätt halsbränna... Men det var det värt. :)

Kram på er allihop!

• _koko_

Som ni ser mår jag bra. Har ett underbart liv och en underbar sambo, bebis kommer när den vill.

• nu är jag fruL

hejsan min lilla kokos topp
    Kuuuuuuuuuuuuuuuuuul att höra ifrån dig och att du mår bra!!!!!!!!!!!!!!!

skön inställning till bebis
    applåderar helt chockad av den avslappnade stilen..........

mindre: träff innan nästa BIM är ett MÅSTE !!!!!!!!!!!!!

sen att träffas på champagne bar... hmmm nice....

eller ett sunkigt hak
    jag är med på allt bara det inkluderar slkohol

• nu är jag fruL

slkohol betyder
    masssssor av alkohol
    om någon undrade

• Labulina

Kikar in på på BT och ser denna tråden.

Själv packade jag och flyttade från denna sajten och in på www.familjeliv.se efter bröllopet. Jag tycker att ni ska packa era lågor och komma över dit ni med

• nu är jag fruL

labulina
    NEEEEEEEEEEEEEEJ
    familjeliv är galet!!!!!!!!!!

skulle inte orka med hysterin där.
    näe jag trivs bättre här

• Storasystern

Labulina, vi trivs bättre här, där man kan ha det lugnt och skönt och ... lukta på blommorna???

Lapinette, bevisar uppenbarligen hur mycket jag vet om champagne... Kanske inte så konstigt för jag tycker inte att det är speciellt gott... ;)
    Jo, jag ska hälsa din pappa när jag träffar honom förresten! Ser han ut på något speciellt sätt? Annars kan det kanske bli svårt att hälsa till rätt man! :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???