• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

tele: ha ha ha
    näe jag tycker inte heller att det är så himla kul att leka med barn. man tröttnar mycket snabbt.
    det är vel därför man ska se till att dom får syskon så dom kan leka med varandra.
    och då spelar det ju faktiskt ingen roll om de leker kill lekar och eller tjejgrejer. Upp till dom
    Låt morsan vara med sin vinare

• Telemarkgrrl
    Du har så rätt, FruLlan!
  • Liten med Mindre

Hallååååå!

Det är så öde. Och jag har så tråkigt på jobbet. Tiden går jääääättelångsamt!

Vill ju gå till frisören (ikväll), och sen hem till min väntande make och champagne.

• Liten med Mindre

Nu har vi inte hört av AM på flera dagar! Tänk om bebisen tröttnade på lyxsviten och kom ut???

Hoppas! Spännande!

• Snart så....

Håller med dig Mindre, trist på jobbet vill bara åka hem och slappa med ett glas rödvin...

• Snart så....

Allt krypande som koko föreslog kanske gjorde susen? :D

• Snart så....

Jobbar alla stenhårt eller kanske redan gått hem för dagen?

• viktualia

Snart så.... - jaaa jag tror att alla roliga typer blivit ambitiösa eller rymt.. trist värre!

• Liten med Mindre

Jobbar stenhårt på att avverka alla sidor som kan tänkas ha något intressant surf-värde. Undviker tyvärr de jag borde kolla, typ ppm, fonder, elleverantörer etc.

När jag surfar in på Aftonbladet för 5:e gången känns det lite tradigt.

• Snart så....

Är jag verkligen helt själv här? *darr på läppen*

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???