• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

2900??

Hos mig står det 2300. Är jag ännu mer bakom dig än FruL (som sa sig knipa 2300 imorse när jag tog 2200 - eller nåt.)

• mugglesfan

Hej på er, har inte hunnit vara här idag pga jobb. Nu lägger jag ner för den här veckan. Har inte blött mer idag så jag köper nog ett test och testar sön el mån om det inte kommer massor av röda ladies på besök...

Nu är det iaf AW på en vinbar som gäller!

• Snart så....

hahaha...ja det ska vara 2300, tur att du var med Mindre :D

AW?? Slutar ju inte än på en timme :(

• Liten med Mindre

Är med ett inlägg till. Men nu är jag så trött på detta. Åker lite tidigare tror jag. Kan ju alltid shoppa före frisören. :)

Trevlig hoppelihoppig helg! Eller guppeligupp om ni föredrar det.

• Victoria80

Hej tjejer!

Gissa vad?! Jag är gravid!!!!!!!!!!!!!!

Jag är helt överlycklig!
    Tog ett test för två timmar sedan och först efter 4 minuter visade sig ett svagt lila streck!
    Är nog lite i chocktillstånd eftersom jag kände av sådan mensvärk här om dagen.

• lollan79

gjorde ett äl test nu och fick fullt utslag! tjohooo! nu e de bara att hoppas i sängen och få till det :)

• lollan79

grrrrrrrrraaaaaaaaaaattttttttttiiiiiiiiiissssssssssssssss

• lollan79

victoria: helt oootroligt! du måste vaa super lycklig! jag e ju bara glad för att jag har fått ÄL.
    grattis än en gång!

va e ditt hemliga tips? gjort nåt annorlunda denna månad?

• Storasystern

Victoria80; grattis!!! Å vilket försök var det? Jag borde börja föra statistik, men vi har ju koko som fixar sånt! :)

Lapinette, OK, vi har begränsat antelet japaner jag måste heja på avsevärt, det finns definitivt inte så många som är 180 cm med silvergrått hår! :) Pratar du japanska förresten?

Mindre, vem ska gifta sig i geta-sandaler? Det är faktiskt ganska vanligt här med kvinnor i kimono och sandaler! Man ser ett par stycken varje dag (inte geishor alltså, utan "vanliga" kvinnor!

• _koko_

Victoria80 - stämmer det att det var ditt första och enda försök? Har för mig att du skrivit det i tråden. Hoppas fästmannen är glad också nu!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???