• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

Jo, har besök Annecy 2 ggr. Det jag minns mest är det överrenade vattnet i kanalen genom staden. :D Och förstås att det var vackert. Älskar Alperna! :)

• Liten med Mindre

Fast att vara aupair fick mig nästan att vilja skippa barn. Kanske därför det tagit så länge?

De första ungarna var riktiga vilddjur, tyckte jag med min begränsade erfarenhet. Lilltjejen jag hade sen var i och för sig helt fantastisk (undrar om två knäppa föräldrar ger ett extra gulligt barn?). Får jag en som henne blir jag glad. Är väl därför jag är "rädd" för att få en liten kille.

Måste komma över det!

• Liten med Mindre

vilddjuren var alltså killar :)

• nu är jag fruL

mindre:
    då kan vi köra ett byte av barn sen
    jag vill nämligen ENBART ha killar.

Fy faaaaaaaaaan för tonårstjejer!!!!!!!!! jag är livrädd för såna. Förmodligen för att jag var så hemsk själv
    Näe enbart pojkar för min del.
    Så om du får en kille och jag en tjej så kan vi ju byta rakt av
    det är bel ingen som märker va

• Liten med Mindre

Bara du står ut med att de skruvar sönder tvättmaskinen före 5 års ålder. Jag tror nämligen att den genen är ärftlig.

Annars stämde det väl med rött hår, kanske några lockar?

• Lapinette

Mindre - älskar också alperna och varför jag pluggade i Annecy var enbart för närheten till pisterna. Love it!

Så övriga desperata baby tillverkare, vad önskar ni er i julklapp, en kille eller en tjej? Jag vill ha en liten mörkhårig Nathalie. Antagligen då min bror har två söner och min mammans sambos dotter två söner.

• Liten med Mindre

Egentligen kvittar det - vill ha en bebis i magen till Jul.

Är mer van vid tjejer, så för att råda bot på det blir det säkert en liten kille när det blir något. :)

• nu är jag fruL

helt okej att de plockar sönder tvättmaskinen innan fem
    det är ingentiiiiing mot det helvete som tjejer ställer till med mellan 11 och 18
    NÄE
    snacka om att man skulle behöva mer än bara sprit och valium för att klara av det.
    Näe får jag flickor så ska dom skrivas in på lämpligt internat i finland redan när de är 4.

Varför finland?

JO för finnarna har världens bästa skolsystem. och om jag nu ska skicka iväg ungarana så ska de ju fanimej bli smarta på kuppen

låter det som jag blir en bra mamma

• nu är jag fruL

men jag säger som mindre:
    det viktigaste är att det blir en bulle i ugnen innan jul.

vad och hur det blir det är ett senare problem. NU måste det bara BLI!!!!!!!!!!!!

• nu är jag fruL

wow
    shittans vad det värkte till i äggisarna
    FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
    det är 35 mil hem till maken och sperman

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???