• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

Skickar en virtuell champagneflaska till Snart så och FruL. Tack för tipsen!

Se upp med korken - korgen är borta!

• Liten med Mindre

Nä, fick inte jag 2200?

Du är så fööööre FruL. Jag som är lite bakom fick nog rätt siffra. ;)

• Snart så....

FruL: Ja det ska bli jättemysigt och så skönt att inga män ska med, de blir bara gnälliga när vi ska ta fleeeeraaaa timmar på oss hahahha

Gaahh kom ju på att vi oxå har massa CAVA som måste drickas innan jag blir gravid! hahaha bäst att påminna m2b

Mindre: du vet att skumpa bara håller runt 1 år så det är ingen ide att spara på dem :D

• Snart så....

*torkar håret* tack mindre nu kommer jag lukta gammal alkis hela dagen

• Snart så....

Mindre: Ja det är ju det som är meningen med PLOCKmat :D

• Snart så....

oliver, pesto, soltorkade tomater

Fy nu blev jag oxå hungrig...

bäst är att gå till saluhall där kan man hitta massa gott och få lite av varje

• Snart så....

Nu får du ta och släppa flaskan den är tom nu Frullan! Det mesta kom i mitt hår...

• Storasystern

Tack FruLlan! Då ska det drickas glöggäven i Japan! Jag lyckades smuggla med mig en flaska genom tullen på Heathrow! :) :) :)

Mindre, nu påminde du mig.. Jag tror att vi har tre eller fyra flaskor champagne från bröllopet... En alldeles äkta! De kanske måste drickas upp under jul och nyår då... Raj raj raj! Det blir nog kul! :)

Mat till champagne? Är inte det onödigt? Räcker det inte med jordgubbar? ;)

• Telemarkgrrl

Nääe, är det så att champagne bara håller ett år?! Vi fick en flaska i bröllopspresent som inte skulle drickas förrän år 2016, den kommer ju att vara jätteäcklig då?! Kanske bäst att ta den nu ändå då?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???