• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • mugglesfan

Jaha, då var man ensam här igen då... Sweet var är du nuförtiden?

• Jessie76

Jag har beställt en kanin, nå filmer, en spray som sagt och ett sånt där finger *hehehe* som man kan ha i handväskan *snålvattnet rinner och Jessie blir lite flammig i fejjan*

Med frakt betalade jag runt 1200 tror jag. Och då är det "senaste modellen" på kaninen....

Ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh vad jag längtar hem

• nu är jag fruL

hallojsan
    jag är här

muggles, näe jag brukar inte ha långt mellan pms och mens. MEN nu i dessa konstiga tider när kroppen bara driver med en så kan vel allt hända
    ELLER så är det så att du har något annat att vänta än mensjävlahelvetet...
    kanske ett plussssss

jessie: ett finger i handväskan

• mugglesfan

Va vad är det för finger? *supernyfiken*
    leta leta leta...

en sådan blå? el en mini-flipper? vilken produktutveckling! superbra att ha på tjänsteresan eller?!

• nu är jag fruL

beställde du också från husmusen jessie

• Jessie76

Nää, men jag kommer inte in på hotmail så jag kommer inte ihåg vad det hette.
    Tror att jag klickade in på nån sida från Aftonbladet..... Stod nåt om Kama Sutra å grejjer.
    Men jag återkommer när jag kommit in på mailen, för där har jag bekräftelsen.

En vibrerande grej som är som ett finger och helt ljudlös ska den vara (inte så troligt om den vibrerar, men förhoppningsvis låter den inte såååå mycket - man är ju inte Nenne )

• nu är jag fruL

nobody is like nenne

• Frejis

Hej hej :)
    Nu har jag shoppat. Var på Lovestore på Bondegatan och skaffade S*xspelet och kroppsmålningstub med jordgubbssmak :) har undersökt s*xspelet och det ser väl inte så dumt ut.
    Blev lite nyfiken på ett kamasutraspel, men det kan jag skaffa som julklapp till maken om s*xspelet uppskattas. Han gillar förresten att spela Monopol, men... det är ju så tråkigt.
    Butiken var annars okej, men något för liten och utbudet begränsat. Oj, nu låter jag visst som proffs fast det var första gången jag handlade någonting sådant över disken. Det gick självklart smärfritt :)

• Bröllopstokiig

Shit vad jag har haft mycket att göra idag! Alla dessa möten tar kol på mig, man vill ju inte stressa nu när man har lilla ärtan där inne, hon får inte komma ut, eller han för den delen.

Drar på tjänsteresa i morgon till Södra Sverige, tack o lov bara en dag. Men nästa vecka ska jag vara i Götet hela veckan. Hoppas jag hittar in så ofta som möjligt och kan meddela mig

Ha det bra mina medsystrar i fabriken.
    Kram

• lollan79

nu har jag börjat testa med ÄL stickor och än är det ingen stegring...hoppas den kommer snart!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???