• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

det är bra gúmman
    försök se något positivt i det hela. MEN nästa månad skkkkkkkkkkkkkkka vi kyckas

nej du jag ger inte upp så lätt

jag är en riktig tjat moster

• Snart så....

Självklart, finns det något annat alternativ?? Ett stort fett PLUSS vill jag ha innan jul!
    Klappat och klart, SKÅL på dig!

• nu är jag fruL

skål på dig pussgurkan

• Snart så....

hahhaha...kan ge igen mot min svägeska genom att dricka massa VIN i helgen. Njuuuutaaaa med ett stort GLAS RÖTT i handen

• Nattson

FruLlan: www.husmusen.nu/

Var p en möhippa som slutade med ett homeparty då en tjej kom från husmusen och visade olika leksaker. Man fick klämma och känna på sakerna. Det var någon som nämde chocklad... Hon hade en pensel och som man kunde pensla på sambon/maken tex chocklad. Men det funkar säkert med en vanlig pensel. Se till bara att inga strån lossnar kanske inte så trevligt med penselstrån på diverse ställen he he he

• nu är jag fruL

nattson:
    perfa!!!!!!
    ska kolla, men inte från jobbdatorn

• Nattson

glömde ju... De ska ha en kräm som förhöjer och underlättar orgasm för oss tjejer. Jag har inte testat, men har hört från säkra källor att den är bra! ;)

• nu är jag fruL

faaaaaaaaaaaaaaaaaaan
    nu blev jag riktigt nyfiken!!!!
    puss

• mugglesfan

Snartis: yepp, det var jag. Jag var uppe i 12 dgr. Nu väntar jag fortfarande på mens. Har ngn av er andra haft väldigt långt mellan PMS och mens ngn gång? I söndags/måndags kände jag mig definitivt PMS-ig men fortfarande ingen röd lady... Om BIM är i helgen så känns det som ovanligt långt emellan... Men det är väl horngubben som spelar mig ett spratt - han trycker nog på MENS-knappen på lördag.

• mugglesfan

husmusen - där hade de ju det där vita ägget som min kompis fick en gång!
    Sån kräm kanske man skulle investera i, annars känner jag inget behov av leksaker, har ju en man som gärna pillar på sprattelknappen

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???