• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

Frullan : Puss hälsa Vickan :D

• Eden-06

Gulle er

Man hoppas och hoppas men det är precis som frulan säger - bara man visste att det skulle ta sig så småningom så kunde man slappna av.

• lollan79

om jag kommer ha ÄL i helgen är det svårare för ägget att fastna om jag går ut på krogen å super??? ska man va tråkig och sitta hemma?

• nu är jag fruL

morrn morrn i fabriken
    Nån som producerat nåt i natt då
    det har ju självklart inte jag gjort eftersom det är 35 mil mellan mig och maken

nåja idag får jag åka hem !!!!!!!!!!!!

hörrni idag är dte fredag idag hoppas jag att ni är LITE mer med i macthen jag tyckte att det var lite dålig fart igår...

lollan: jag har också ÄL i helgen men jag tänker leva som vanligt. det tänker jag göra ända fram tills jag får ett pluss på provet. Och detta innebär för min del konserter, vin och öl i helgen.
    och Sexxxxxxxxxxxxxxx så sklart

• Snart så....

godmorgon alla fabriksarbetare

fy vi var på tok för trötta för några aktiviteter igår kväll och nu är han borta till sön :( Bakläxa till söndag hahha

Idag är det fredag och snart HELG. Imorgon får jag min riktiga första julkänsla, ska på JULMARKNAD :D
    Kolla en hel tomtearme

• Snart så....

hmm tillbaka till vår egen pappersmuff, hon hade väl en vit helg innan ÄL och drack under ÄL-helgen?

• nu är jag fruL

hej snartis

bakläxa
    det lät porrigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Men hur ska du klara det om maken är bortrest

åh vad mysigt med julmarknad! vilken julmarknad ska du gå på?
    fyyyyyyyyyyyy vad mysigt.

Vi firar alltid första advent en hel helg med buller och bång och då brukar vi alltid gå på julmarknad. Något min käre fader och make INTE är så förtjusta i.... de brukar istället hamna på någon pub...konstigt

nåja, i år kanske vi ska tagga ner på julmarknandet och bara ta bondens julmarknad. det är ju liksom precis dä'r vi bor så...
    och nära puben

och den helgen har jag BIM så jagf kommer kunna dricka hursomhelst
    BRA uträknat frullan

• Liten med Mindre

GoooooD Moooooring i tråden!

Fredag! Tjoho! Och jag har beställt champagne tills ikväll! :D Konstaterade igår att vi ju inte kan ha all champagnen liggande (från bröllopet) jättelänge, om jag nu skulle bli med barn. Jag vill få dricka liite innan, och maken tyckte det var en mycket bra idé.

Så, nu en fråga. Utöver det självklara (maken), vad mer är gott till champagnen? Behöver säkert lite energi, annars blir det så trist. Någon mat som passar bättre än annat?

Nä, det blir inte kaviar, full fokus på mina egna ägg.

• nu är jag fruL

japp snart så
    det var precis så pappersmuffen gjorde

men så gör INTE jag... lite sent nu...
    och jag är för mycket alkis

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???