• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

usch snart så
    sååååååååååååååna tycker vi INTE om....
    redan veta att man KAN och sen lyckas på första försöket. Usch såna borde förbjudas.
    Precis så var det för min frögurka till syster. Hon beöver fanimej bara lukta på sin makes kallingar så blir hon gravid. precis när hon VILL dessutom. FAST hon har 2 barn sedan tidigare...
    VARFÖR

men pluttis varför är du suuuuuuur idag
    något speciellt?

vilken kort mens du hade
    har du alltid så?

• Frejis

Här är jag :) sen som vanligt, men lite tidigare än igår :)

Ska hälsa på min man i den staden (hålan ;) där han befinner sig. Funderar på att pigga upp s*xlivet lite och inhandla något trevligt och erotiskt på någon butik. Har dock aldrig varit där tidigare *rodnar lite lätt :)* och vet inte heller vad jag vill ha. Något förslag från medsystrarna i denna tråd? :) *please*

• Frejis

Om man nu ändå ska försöka bli gravid kan det ju inte räcka bara med Rosenrot och vitaminer ;)

• nu är jag fruL

hmmmm
    sexleksaker
    inte riktigt min avdelning eftersom jag precis beslutat mig för att själv ta steget in i den världen. jag har inte gjort det än....
    men jag funderar på en "rabbit" fast den är ju mest till mig så klart
    eller BARA till mig
    men vad man skall ge en kille...
    näe...
    funkar inte det att du köper assexiga underkläder till dig själv?

berätta vad du besämmer dig för!

• Jessie76

Heeeeeeeeeeej bejbz!!!
    Jag vet int när jag ska ÄL:a men he kom väl så småningom...
    Jag har ju vart så konstig så jag ger mig fan på att jag redan haft kläckning

Inga bejbizar är det iaf, så jag sätter mig väl tillrätta bakom FruLlan på tuktuken eller nåt - whatever

Mina grejjer som jag beställt (bl a en kanin ) har kommit så jag ska hämta dom strax.
    Haha, jag beställde en spray som ska fördröja utlösning så vi kanske får liiiite längre pleasure nästa gång

• Frejis

Mm, sexiga underkläder, det har jag redan. Vi (eller rättare sagt jag) gjorde den upptäckten på bröllopsnatten och sexiga underkläder har följt med sedan dess :)
    Annars har jag ingen aning, får komma på något kul för båda :)

• Jessie76

Synd koko - riktigt tråkigt
    Innan årsskiftet brudar! Nu jäklar blir det åka av!!
    Om jag inte blir befruktad innan året är slut så kan jag inte fortsätta försöka, eftersom vi ska till Indien 19 nov nästa år... Tråkigt

• mugglesfan

Frejis: ta på dig en kjol men inga trosor - det brukar sätta en jäkla fart. Enkelt men effektivt. Du ska inte säga ngt om det heller, bara låta honom upptäcka det när han smeker dig på baken. Fast det kanske är svårt att skippa trosorna nu när det är så kallt? Hmmmm, du får kanske ta av dem i smyg på hotellrummet (el var han nu bor) innan ni sätter igång med aktiviteterna?
    Sexleksaker är jag dålig på tyvärr...

• Frejis

Muggles - kul idé, det har jag inte ens tänkt på. Enkelt och billigt och kan göras när och nästan var som helst. Ska prövas :)

Jag vill också bli gravid innan årsskiftet eller vid nästa ÄL, men det har inte fungerat hittils. Det här känns som en deppgrop som jag kan ramla in i när som helst. Håller mig därför ifrån ämnet :)

• Liten med Mindre

Någon trevlig hal olja kanske?

Chokladsås? (godissugen så in i norden)
    :D

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???