• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

problemet är att jag reser bort en vecka nu så jag kommer missa ÄL den här månaden

men det är vel min vanliga otur

• Liten med Mindre

FruL - vi får hoppas att de små gynnarna håller sig ett par dagar på plats, så kanske det tar sig ändå. De sägs ju överleva upp till 5 dagar. (2-3 i alla fall)

Fast då riskerar du väl att få en tjej om teorin om simmarnas uthållighet vs snabbhet stämmer. ;)

• Snart så....

fruL: Kan du inte ha fått ÄL tidigare och du har massa symptomer kvar pga alla tabeletter?

• sweetstreet

FruLLan när åker du iväg? Idag eller om ett par dagar??

• Snart så....

FruLlan, Om du åker imorgon borde ni kunna sexa ikväll :D
    du får bruka Nennes centrifugstol så simmarna verkligen stannar kvar hahah

• nu är jag fruL

usch nu känner jag mig jätte deppi.
    Ytterligare en månad som det inte kommer att bli något. fast å andra sidan så blir det ju inget även fast vi lyckas pricka in ÄL ...

usch idag är deppmanteln HEEEEEEEELT och hållet min.

jag åker tidigt på onsdag morgon så får jag inte böj i morgon så är det heeeeeeeeeeeeelt kört.

Mindre: visst kan simmarna överleva. fast jag tror att det enbart fungerar på de människor som är super fertila. och det verkar ju INTE vi vara. Jag tror att man verkligen måste pricka rätt om man inte är sueper fertila.
    Dvs man måste 6a precis när man har ÄL. Annars skiter det sig.

Jaha ytterligare en månad åt helvete...

• start september

Hej,

jag skriver så sällan så att jag nästan är emr smygläsare än något annat numer..
    Nåväl, försök nr 2 blev inget, tesen just nu är attt vi körde för mycket (typ varje dag). Försök nr 3 ska inledar nu, tar Rosenrot men tänkte ge mig på Bisolvon också, Har alla tagit det från mensens första dag eller är det ok att man börjar strax innan ÄL?.

Har fått penicillin för läskig halsfluss. troligen ska maken få det också. Tror ni att det påverkar att vi tar det över ÄL?

• Liten med Mindre

Vad jobbigt med halsfluss - all nödvändig "aktivitet" är ju ansträngande nog utan sjukdomar och mediciner. :(

Har ätit bisolvon sen efter mens, försöker faktiskt bli av med min slemmiga hosta också. Resultatet är dock osäkert efter 1 vecka.

• nu är jag fruL

hejsan september
    jag började varken med rosenrot eller bisolvon på mensens första dag. bislovon visserligen bara någon/ra dagar efter men rosenrot nästan en hel vecka efter.

penicillins inverkan har jag tyvvär ingen som helst aning om.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???