• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

japp snart så är omdöpt till snartis

men hon är så söt så hon kanske får uppgraderas till en smarties

dom är super goda tycker jag

• sweetstreet

FruLLan jag tror på Muggles teori,
    om du hade böj i fredags så var ju helgen den helt perfekta tiden för simmmarna! Om jag fattat stickorna rätt så ska ju böjen visa att ägget ska släppa inom typ 24-48 timmar eller är jag ute o cyklar ...igen....?

• mugglesfan

Snartis: aaaaahhh, det var så du menade. Nu är jag med igen. Hur ska det bli när jag inte kan gå in här varje dag och uppdatera mig? Jag är tillbaka 6/12 och herregud, jag får väl börja med att fråga vilka som plussat för jag lär ju inte kunna läsa ikapp.

Undrar om det är ngn övre gräns på antal trådinlägg - jag tror inte de har räknat med att vissa trådar kan ha så här många inlägg...?

• sweetstreet

Muggles,
    kul att även du saknade lilla mig....! :)*ler och blinkar lite försynt med rosiga kinder*

• Snart så....

Hahaha tack frullan :D

• nu är jag fruL

MEN bara en fråga OM jag redan ÄLat
    varför har jag då fortfarande ONT??????

jag vill ha träff snart igen. Någon som vill dricka vin snart?

just det jag är ju borta i helgen...

• sweetstreet

Kanske är det ngt på gång där nere FruLLan?????? Och därav dina känningar i de nedre regionerna????????????

• nu är jag fruL

sweet: ha ha du är positiv du..

det vore i såna fall ett mirakel.. näe du det är inga bullar som jäser i min ugn nu det vet jag!!!!!!!!!!!

• nu är jag fruL

näe nu måste jag dra.
    ska kolla över vaccinations skyddet inför afrika resan

kram på er
    förlåt att jag alltid är så deppig och tjatig

• start september

Fru L, om du får böj en fredag kommer ägget en lördag, trodde jag. Då bör det väl finnas en chans!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???