• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • _koko_

Jaha, då var det min tur att prata med mig själv... :D

Så, koko, tror du att livet ser ljusare ut i morgon?

• _koko_

Ja, det tror jag faktiskt. Inte jätteljust, för jag kommer fortfarande inte kunna hänga här, men ljusare iaf. :)

• _koko_

Fniss, sov gott kära vänner, nu ska jag vika lite tvätt och sen krypa ner under täcket och hoppas på en morgondag utan starka värktabletter.

• Storasystern

Haaaallååå??? Någon som är vaken??? Nä, tänkte inte det heller...

Sweet (för det var väl du som undrade?) Jag är kvar här till 12/12. Blääää! Jag hade ÄL i helgen och eftersom jag har eeevighetslång cykel så är nästa ÄL inte förrän i början av JANUARI!!! Skiiiittt!
    Hit med deppmanteln!!! :( :( :(

FruLlan, jag vet att du inte tror att det funkar, men jag hejjar på dig ändå! Jag tror att det blir något denna månad! :) :) :) :)

• viktualia

smygläsaren glider in.... jag läste också på den där 9 månaders sajten... fast jag skippade folks egenhändigt skriva historier och läste sajtens egen hyfsat vetenskapliga beskrivning av förlossningar... faktiskt blev jag lite lugnare efteråt... blev dock avbruten innan jag hade läst om efterbörd och sånt.. maken kom in i rummet och skulle ha blivit GRYMT förvånad om han såg vad jag läste... *skratt*

• Snart så....

Godmorgon tjejer,

Usch nu börjar det verligen bli mörkt ute på morgonen. Tur att det bara är 2 helger till julsakerna få komma fram, wiiihhoo :D

koko: saknar dig på dagarna här. Tycker helt klart att du ska ligga på ang din remiss. Att vara riktigt jobbig kan hjälpa ibland :D

Nu håller jag tummarna för Lapinette som har BIM i dagarna.

• Liten med Mindre

Godmorgon!

Visst är det ödet - ÄL i veckan och nu börjar maken känna sig förkyld IGEN! Riktigt hängig, eländet bröt väl inte ut förra veckan. Och vi som behöver en sån massa energi för att få till det. :(

Sen vägrar han börja med vitaminer eller annat nyttigt som jag föreslår, inklusive träning. *muttrar*

• Snart så....

Mindre: Har du ingen pli på karln?? :D
    Nämen ska du bli sjuk igen?? vad är det för elak bacill som gillar dig?
    Krya på dig

• Liten med Mindre

Det är inte jag som blitt sjuk igen - det är han. :(

Vore det jag så hade det varit enkelt - bara att ligga och ta emot. :D Men nu rör det ju simmarna och deras tränare.

• mugglesfan

Mindre: hoppa på honom ändå!

_koko_: sorry jag övergav dig... var bara tvungen att kolla om de intuberade på Cityakuten Vad synd att du inte har tid att vara här på dagarna numera!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???