• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • _koko_

Men det är så ironiskt, jag har hela mitt vuxna liv trott att jag skulle få svårt att få barn. Nu när det verkar infrias fattar jag ingenting... Borde man inte vara bättre förberedd??
    Nä, det är klart att jag fattar att man inte är det, men det hade varit skönt...

Hehehe, muggles - tänk att få ett nyårsbarn, det vore väl värt att gå tidigt från en fest för? :D

• mugglesfan

NNÄ ska jag satsa med hela kavalleriet: det blir rosenrot, bisolvon och ÄL-stickor, varannadagssex och... finns det ngt mer?

Förrförra gången provade jag med ÄL-stickor och vi fick till det på fullböjdagen. Denna gången provade vi varannandagssex utan stickor (=avslappnat, utan stress ). Nästa gång (i Thailand) blir det ju inget har jag ju redan bestämt. Så runt nyår blir det hela konkarongen. Måste prova ngt nytt varje gång!

_koko_: uj, jag vet precis hur det känns att vara så deppig. Men vi kan ju trösta oss med att vi har män som tröstar oss iaf. Jag har flera singelkompisar vars högsta önskan är att träffa en man. De tycker att livet leker för mig som har det, är lyckligt gift mm.

Men för mig funkade det att deppa som fan igår, gråta ut besvikelsen riktigt ordentligt, och sedan prata med mannen och idag känns det bättre.

Se det såhär, det har inte gått bättre för mig fast jag inte har endo (vad jag vet)...

• sweetstreet

Hahahaha!!! Muggles, ja det kasnke är de bästa fyrverkerierna man kan få?!?!?!?!??!!
    :D :D :D

• sweetstreet

En raket rätt upp i..... ;)

• mugglesfan

_koko_: jag misstänker att det sista du vill ha just nu är käcka tillrop så det enda jag kan säga är att jag fattar precis hur du känner dig. Men på ngt konstigt sätt hjälper det ändå att se att andra är i samma situation tycker jag. Vi är ju ändå några som kämpar på här...
    Som sagt, igår var jag så deppig att jag tom övervägde att börja med p-piller igen, bara för att allt kändes ändå så meningslöst. Expert på att tycka synd om sig själv - japp, det är jag!

Idag är det synd om mig så jag har köpt en tidning och choklad och tänkte möla. Men sedan gick jag in på niomanader.se och läste några hemska förlossningshistorier och började må illa så chokladen ligger där oöppnad Det hjälpte faktiskt lite mot den här graviditetslängtan. Läs här om ni vill: www.niomanader.se/webbisStory.asp

• mugglesfan

sweet:
    fasen vad du är igång idag! Börjar likna nenne-fasoner!

• _koko_

muggles - det är lugnt, jag mår redan bättre. Det hjälper verkligen att få böla ordentligt!! :)

Och skönt att ni är här ikväll också, så jag får babbla lite!

• _koko_

Tror att jag helst inte läser några förlossningshistorier... Shit, det känns läskigt nog som det är, hahaha...

• _koko_

Åh ppiller blir det aaaaldrig mer här, blev en otroligt konstig, tråkig människa helt utan sexlust av dem...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???