18 august i 2007?
Finns det några annars därute som ska gifta sig den 18 augusti 2007?
Själv ska jag gifta mig i Ulfsunda slott i Bromma. Jag undrar hur långt andra har kommit med planering och allt...
Finns det några annars därute som ska gifta sig den 18 augusti 2007?
Själv ska jag gifta mig i Ulfsunda slott i Bromma. Jag undrar hur långt andra har kommit med planering och allt...
vad har er tänkte på bröllopsresa? det är så svårt att hitta någonstans som är ny till oss båda och är fint, lyx, special men som inte kosta för mycket!
vi tänkter på seychellarna men det ät så dyrt!... maldiverna ser ut jätte fint också men det är regn säsong under augusti.... är det bättre att vänta på bröloopsresar till hosten för att har den drömsemestern i maldiverna, eller har en jätte fint semester direkt efter bröllop... hmmm... vad tänke er?
Vi har faktiskt inte kommit så långt...men jag skulle nog gilla jorden runt resa... fast jag har ingen aning vad det kostar oc så. Ngn annan som kollat runt och har bra ideer?
Salomeh
om du är under 26 år gammal, tror jag att det finns billigare biljeter! för flera år sen var det möligt att köpa billjet for typ 10000kr... men jag har ingen aning hur det ser ut nu... det är bara att Google tror jag!
Há! Jag fyller 29 den 22a feb...:D
Jag håller på och spricker!!! Vi har det fortfarande hemligt och först tänkte vi ha fest i samband med vårdagsjämning (persiskt nyår) och berätta för alla på våran fest men nu säger min kille att vi inte ska berätta ngt då heller, utan skicka ut korten i april och låta alla få en chock! Hur ska jag kunna hålla mig!!! När ska ni skicka ut korten och vet alla runtomkring om att ni gifter er den 18e aug???
Ja vi har berättat för dom flesta... kan inte hålla mig, vill prata om det hela tiden och med allt och alla..hi hi..
Gjorde alla inbjudningarna igår. Tog hela dagen men nu är det undanstökat. Skönt... Vi hade inte tänkt skicka dom förrän februari men nu när de är färdiga kan jag knappt vänta på att lägga dom på lådan... Fast tjejkompisarna fick sina på fikan igår kväll.
Vi kommer att göra våra helt klara nu i helgen, och få se om vi kan hålla oss och INTE lägga dom på lådan. Man vill ju skicka dom NU! Vi hade oxå tänkt oss skicka dom i feb. Lagom tid innan så folk hinner planera sem. mm..
Ni som redan har berättat för "alla", när tenker ni skicka inbjudningarna? Känns lite tidligt med ferbruari då ju? Vi har månge gäster som måste boka resa, men dom vet det ju redan...
terri
Bröllopsresa, ja:) Vi kommar att måtte ta semster innan bröllopet för att kunne fixa saker på plats (vi bor ju inte der bröllopet skal finne sted), sen lite semester efteråt (för att landa lite), enn så lenge tror jag det blir med svärmor och svärfar (:)) då dom har stuga i närheten. Så tänker vi ta riktig bröllopsresa senare på hösten (oktober/november) men ingen aning vad. Funderar på allt från NewZealand til South Afrika...