• tree

18 august i 2007?

Finns det några annars därute som ska gifta sig den 18 augusti 2007?

Själv ska jag gifta mig i Ulfsunda slott i Bromma. Jag undrar hur långt andra har kommit med planering och allt...

• Svar på tråden 18 august i 2007?
  • Salomeh

Tjejer en fråga... kan man gifta sig i vitt även om det är andra gången??????

• tree

det är klart! man kan göra som man vill!

• Salomeh

Tjejer hur långt har ni kommit????
    Har ni haft bröllopsmöte?

• Salomeh

Nyckelviken sa till mig att vi ska ha bröllopsmöte föratt gå igenom allt, pris, meny, frågor kring festen, "avbeställningskydd" och sånt. Är det ingen annan som ska på det????

• tree

Nej, det har vi inte gjört än.

• Daia Gräddnos

Nu har jag och min M2B (!) handlat kuverter, kartonpapper och et stämpel til våra (enkla) inbjudningar. Behöver nu en stämpeldyna och nåt sorts tunt papper som vi skall skriva på (datorn). Detta skall bli billigt, enkelt och snyggt!

• tree

Daia Gräddnos
    min maama ar nastan klart med vara inbjudningar. men vi har inte bestemt texten som ar inte sa lat! (forlat, jag anvander en engelsk dator just nu). lycka till!

• Zandra

Salomeh,

Ahhhh...nu förstar jag. Var inte riktigt säker pa vad du menade med "bröllopsmöte". Jo, vi kommer ocksa att ha ett möte med restaurangen da vi ska bestämma meny etc, men det blir först ca 6 veckor innan bröllpet Tjejer,har ni redan ideer vad gäller mat och dryck? Sedan blir det möte med prästen..och med myndigheterna ocksa....

Daia Gräddnos, lycka till med tillverkningen av era inbjudningskort! Vad är det för stämpel ni köpt?

Svar på tråden 18 august i 2007?