18 august i 2007?
Finns det några annars därute som ska gifta sig den 18 augusti 2007?
Själv ska jag gifta mig i Ulfsunda slott i Bromma. Jag undrar hur långt andra har kommit med planering och allt...
Finns det några annars därute som ska gifta sig den 18 augusti 2007?
Själv ska jag gifta mig i Ulfsunda slott i Bromma. Jag undrar hur långt andra har kommit med planering och allt...
Han friade till mig den 13 juli! jag hade ingen aning :)
Vi har bokat kyrka och lokal. En vän gör inbjudningskorten så de är klara. Vi tittar nu efter fotograf och klänning mm.... det är ju endel som ska fixas!
Terri
Tack, ja jag såg detaljerna och den är såå fin bak tycker jag jag hoppas att släpet är avtagbart, det ser nästan ut så.
18aug07 vad kul! min M2b friade en dag efter 14 juli och jag hade inte heller någon aning
Så fin klänning Mary81!
Jag jobbar i Spanien nu, och brudklänninger är inte billigare här... Men allt annat (ni vet), maten, vinet... Mmmm...
mary81
jag tror att det sa man kan tar bort släppet... det var väldigt fint!
Daia Gräddnos
Hej! se när har du varit i Spanien? var någonstans? mina farföräldrars bor i torrevieja så jag har varit det flera gångar och också till madrid! jag trivs det mycket där!
terri
Bara kort tid pga et projekt. Men vackert!
Hej pa er allesammans!
Det är ett tag sedan jag var inne här sist...har varit i Tyskland i nagra dagar. Varit och tittat pa kyrkan (hade tidigare endast sett bilder pa Internet)och den är sa vacker! Sedan passade jag pa att ga och prova lite klänningar med min svärmor ocksa...och det var sa himla underbart!
Terri, det är verkligen som du sade; när man väl börjat prova sa vet man ocksa vad man vill ha...Redan pa första affären hittade jag en jättefin en...den är vädligt enkel och stilren, champagnefärgad. Lite i samma stil som den du funderar pa, Mary81. Om nagon vill titta sa är den fran Pronovias 2007 kollektion (Dream-Ofelia).
www.pronovias.com/
Nu maste jag börja göra mig i ordning...ska ut och prova fler klänningar idag: har bokat tva tider...
Ha det!
Tjeier, när skall ni skicka ut inbjudningarna (dom "riktiga")? Vi holder inget hemligt och har sagt till dom vi vill ha på vårat bröllop datumet vi gifter oss. Men dom måste ju få en inbjudning endå, och när skall vi skikca den? Det hör med till historien att över halvparten av gästerna måste resa med flyg, (resterande tog/bil) och övernatting är redan fixad (av oss).
Smilegubben bara komm med... Men lite glädje gör väl inget?
Daia Gräddnos,
vi kommer att skicka ut inbjudningarna i mars-april nagon gang...beror lite pa hur lang tid det tar att göra dem... Vi kommer dock att i nästa vecka skicka ut Save the Date Cards. Pa varkanten nagon gang tror jag blir bra...om ni redan berättat för familj och vänner när ni ska gifta er, sa vet de ju redan att inte boka in ngt runt ert datum. Vet de även var bröllopet kommer att hallas?
Zandra
Jo, dom flästa vet vart der är. Dom som behöver flygbiljetter vill nog få eksakte meddelande i början på 2007... Nu funderar jag också mycket på detta med att själv göra (enkla) inbudninger, vill gärna sprida utgifterna lite, varför inte göra lite trycksaker nu... Men detta skall jeg inte lägga min själ i, så jag behöver bara lite billigt papper och en stämpel - vad gör du?