18 august i 2007?
Finns det några annars därute som ska gifta sig den 18 augusti 2007?
Själv ska jag gifta mig i Ulfsunda slott i Bromma. Jag undrar hur långt andra har kommit med planering och allt...
Finns det några annars därute som ska gifta sig den 18 augusti 2007?
Själv ska jag gifta mig i Ulfsunda slott i Bromma. Jag undrar hur långt andra har kommit med planering och allt...
Jättevackra klänningar...
men min klänning är såå fiin..
Lokatten
kan du ligg upp en bild av din klänning så att vi får se?
Hej på er!
Ny på tråden! hur står det till? hur långt har ni kommit i eran planering??? Jag provade klänning i helgen :) oj vad skoj det var och svårt att bestämma sig!!!
18aug07
välkommen! här har du en tråd nämde efter du! du måste fölåt mig för att min svenska är inte så bra, så ibland använder jag engelska ord!
det är röligt att prova klänniner! men när du du hitt DEN klänningen, you know! jag köpt min klänning för några veckor sen!
vi är alla i olika tidspunk i planneringen.
18aug07
var ska du gifter sig och var bor du just nu?
Ja jag befinner mig långt från stockholm :)
Bor i Jönköping och ska gifta mig i Västergötland en bit från Skövde!
vi är ju från hela landet härinne!
Hej 18aug07 och vad kul att du hittat hit
Jag har bokat kyrka Frösö kyrka (Östersund) och bokat festlokal i ett hotell samt prel.bokat hotellrum till alla, sen suktar jag bara runt efter klänning just nu och ring..... har länkat till min favoritklänning på förra sidan tror jag..
Hur går det för dig? och när förlovade ni er?
Tack Terri för tipset om tidigare inlägg, hittade inget specifikt men jag ska kolla runt lite sen om jag bestämmer mig för den klänningen..
linken var en bild av din klänning... men om du klicker på 'enlarge' kan man titta från baksiden och detäljer också...