• tree

18 august i 2007?

Finns det några annars därute som ska gifta sig den 18 augusti 2007?

Själv ska jag gifta mig i Ulfsunda slott i Bromma. Jag undrar hur långt andra har kommit med planering och allt...

• Svar på tråden 18 august i 2007?
  • mary81

terri jag skickar mail till dig för jag vill gärna se din klänning!! ok?

• tree

jag kan inte hitta bilder. jag har de på dator på jobbet men jag jobbar hemma idag! jag ska sticker de imorgon!

• tree

jag var hemma ensam igår så jag tåg ut min klänning för att titta! det var så fint! jag provade inte för att man behöver hjälp med det. men det var roligt att titta på detäljer som jag hade inte gjört innan... förut hade jag alltid hade klänning på mig!

• tree

jag har bilder på min telephone så jag sticker de till datorn nu... sen sak jag svar ditt mail!

• mary81

Okej Terri, vad spännande!
    Jag förstår att du vill titta på klänningen hela tiden

• mary81

åhhh Terry vad vacker klänning!!!
    Den var verkligen superfin Vad skönt det måste kännas att du har hittat din dröm. Tror du att du kan dansa med släpet?
    Jag skulle verkligen vilja ha en klänning med släp men kan man verkligen röra sig på festen då?

• tree

släpet kan man tar up! det finns en lit 'hook' so det ska ser ut lite mer som en bålklänning! det funker inte med alla klänninger utom de som har tungt tyg. de med organza kan man inte göra så men med satin och bra taffta gå det bra! jag har inga bilder med släppet upp men det ser ut så fint också... alla detäjler på släppet som brukar liggger på golvet ska sitter bak av klänningen och ligger jätte fint!

• mary81

jaha vad perfekt! En sån klänning ska jag gå på jakt efter.. Ska du ha uppsatt hår eller utsläppt? Jag tänkte ha tiara och utsläppt med lockar, men dra upp allt hår som ligger för ansiktet.

Förresten Terri vart kommer du ifrån? Var det England kanske? Vart är din M2b ifrån?

Svar på tråden 18 august i 2007?