• Fru The

Vår dag 070707... #4

Försökte skriva i våran tråd, men den var stängd för svar, så nu öppnar jag en nu. Välkommen alla gamla som nya bekanter!

• Svar på tråden Vår dag 070707... #4
  • förhoppningsis

Tanken var att vi skulle fråga båda våra toastmasters samtidigt men då vi aldrig lyckas vara på samma ställe samtidigt allihopa så gav vi upp så i lördags när vi brunchade på J (klart rekomenderas) så frågade vi den enda, han sa ja. Så nu ska vi bara få ett tillfälle att fråga den andra oxå.

• Fru The

förhoppningsis

Låter förträffligt! Kul med ja! Bara de varar.. (egen tanke på tärnorna som lät ett jag drastiskt bli nej)..

• förhoppningsis

Han blev jätte glad så det är nog inga problem...

• Fru The

förhoppningsis

det är nog bara jag som har haft otur med mina tärnor..

Hur går det annars med studier, kortpyssel och annat?

• förhoppningsis

har inte börjat ännu med korten, har blivit lite osäker på om jag verkligen vill ha de banden jag köpt men som sambon sa, de kostade tot 70 kr så vill du ha andra så köper vi nya. Tror det lutar åt det hållet faktiskt...

Tentapluggar nu, är i skolan mycket den här veckan och smiter bara in i datasalarna för lite rast ibland...

Hur går det själv med allt?

• Fru The

vad för band valde du?

Jo själv går det framåt.. Ska på studiebesök nästa torsdag på 2 arbetsplatser och sedan är en dag till med 2 besök, när vet jag inte dock.

Vi skulle upp till Gävle imorgon och hämta min klänning, men med den väntade stormen så vet vi inte hur det blir. Inget kul att åka i storm! Samtidigt har jag tagit ledigt för att åka.. Jag vill verkligen ha hem min brudklänning nu!

• förhoppningsis

Oj, ja lite läskigt att åka i storm, spec som det ska snöa massa oxå... kör försiktigt!!

Det är ett silverband men det är nog för mycket glitter i tyget...

• Victoria80

Hej alla!!!

Jag ska också gifta mig 070707! Har inte läst allt tidigare på tråden men hoppas jag kan hänga med ändå?

Hur långt har ni kommit i planering och förberedelser?

• Gerda

Victoria80

Häng på! Bara kul med fler tjejer!

Vi har bokat festlokal/arrangör - vi gifter oss där middag och fest kommer att hållas. Ett litet bröllop på max 45personer. Allt ingår här så det är bara lite extra dukningsdetaljer etc som vi behöver jobba med.

Fotograf är bokad och runt jan/feb beställer vi vigselringen fr smeden som ska tillverka den.

Det verkar som om vi har bestämt oss för färgtema - creme och brunt i trycksakerna med mörkröda rosor i blomsterarrangemangen o buketten.

Gästlista, budget är satt.... just nu händer inget mer än att jag hänger på BT, väntar på att vårt första barn ska komma nu i november så det är svårt att koncentrera sig på bröllopet.

Hur är era planer?

• Fru The

förhoppningsis

Vi åkte bara till Västerås igår och nattade hos brorsan och åkte vidare idag och hämtade då upp min underbara brudklänning och provade lääänge... Jag bara njöt!

Okej.. då kanske du får byta banden till korten då. Bara du blir nöjd! Du får visa när de är klara.

Annars är det lugnt med planerandet för övrig. Finns så mycket som man får passa på att njuta av..

Svar på tråden Vår dag 070707... #4