• Fru The

Vår dag 070707... #4

Försökte skriva i våran tråd, men den var stängd för svar, så nu öppnar jag en nu. Välkommen alla gamla som nya bekanter!

• Svar på tråden Vår dag 070707... #4
  • Gerda

förhoppningsis

Grattis så härligt! Har du ingen bild på klänningen? Vore så kul att se!

• Fru The

förhoppningsis

Håller för fullt på att fixa med semesterkorten! Ska ta kort på blommorna, de kommer! *lovar*

Vad blev det för klänning? Själv beställde jag min Nixa i Gävle idag. De har varit underbara! God service, ärliga och man känner sig varmt välkommen och betydligt billigare än Göteborg.

Är det förresten någon som vet något sådär superbra ställe att lägga upp album med semesterkorten?

• loppan81

Hej på er 070707-brudar!
    Här finns en till ;)
    Har inte läst alla inlägg på de tidigare trådarna, & det kanske tagits upp... men när har ni tänkt att skicka ut inbjudningskorten??
    Tack på förhand

• förhoppningsis

fotade lite med mobilen bara men de går inte att få upp på datan, ska leta fram en bra bild på nätet...

Gerda, kul att höra att du å magen mår bra och snart är projektet över och du kommer hinna ta igen allt missat i planeringen och hängande på BT!
    Hur långt är det kvar tills pyret kommer?

• Gerda

förhoppningsis

Beräknat BF är 23 november! Längtar så!

Just kommit hem fr middag, vi var på tapasrestaurang och är sprängmätta Men det väntar kahlua-chokladmoussetårta nu o kaffelatte till mig.... *skön 1-års förlovningsdag*

Jag fick en jätte fin handväska av älsklingen. Han vet att jag letat hela hösten efter en snygg, skinnhandväska SVART och haft sååå svårt. Men han hittade minsann den perfekta väskan!

• Dalabrud-07

Trodde jag hade hittat "min" klänning, men idag var mamma och jag iväg och tittade och ni har jag verkligen hittat "min" klänning!
    www.romanticaofdevon.co.uk/archive_gallery2.htm
    Klänning nr: 2, den som heter Cosima. Det finns två bilder på den. Nu syns inte det fina släpet så bra, men hela klänningen är en dröm!

• helenrik

Hej, nu har jag hittat er igen. Tyckte att det varit lite tyst på den andra tråden den senaste veckan.
    "The" Jättefina blommor, måste kännas bra.
    I dag har jag frågat min kompis om hon vill vara min tärna och hon sa ja direkt....

• Fru The

helenrik

Jag är själv nöjd. Och förhoppningsvis så lär min nuvarande tärna stanna kvar i rollen. Det har varit mer än struligt kan jag lova..

Hemma från semesern är man och det är bara att börja ta tag i allt igen. Byter arbetsplats nu också, så det blir svårt att hinna med allt nu. Jag hoppas verkligen att allt ska gå vägen!

• Fru The

Gerda

Läste om din dag. Förstår att du har haft det helt underbart och inte tvekar det minsta på att du har den rätta!

Själv har man ju passat på att köpa handväskor till alla och en var. Främst vår kattvakt, tärnan har vi fått tag på en underbar liten väska (får väl fota), till sambons mamma och så till mig själv och jag som aldrig använder handväskor! Den pratade med mig! Du vet precis vad jag menar! (En del tror att man är knäpp ju!)

Svar på tråden Vår dag 070707... #4