Vår dag 070707... #4
Försökte skriva i våran tråd, men den var stängd för svar, så nu öppnar jag en nu. Välkommen alla gamla som nya bekanter!
Försökte skriva i våran tråd, men den var stängd för svar, så nu öppnar jag en nu. Välkommen alla gamla som nya bekanter!
fastnade just i filtret, säkerligen pga en del svordomar Typ 20 minuter efter att jag skrev det där inlägget igår blev jag f*cking UPPSAGD! Jääävlars! Hur ska vi ha råd att gifta oss nu då???! *arrggghh*
l i s a
Stackare! Hoppas att du snart hittar ett nytt jobb. Och du ska se att du kommer bli gift. Ekonomin blir ansträngd. Vet hur det är. Men det man vill kan man.
*styrkekramar*
Hej alla 070707!
Här är en till som skall gifta sig detta datum. Jag har bröllopstankar i huvudet dygnet runt. Känner ingen stress, men kan inte låta bli att planera. Allt är fixat för min outfit. Det är bara sambons kvar. Han vet inte vad han vill ha på sig.
En fråga: Jag skulle vilja ha en sån där "bomb" som det sprutar ut stora hjärtan i glanspapper (vet inte vad det kallas). Är det nån som vet var man kan hitta sådana?
glad tjej
Hej och välkommen!
Här är det ändå rätt lugnt just nu. Det är ju trots allt drygt 8 månader kvar.
Jag har aldrig hört talas om en sån där bomb. Hade varit kul att se hur den funkar!
The, tackar för styrkekramar! Känns bars så himla surt! Fick det här jobbet för drygt ett år sedan efter att ha varit arbetslös i ett år... Piss alltså! Fast jag känner mig rätt ok idag ändå. Jag vet att jag inte blir uppsagd pga dåligt genomfört arbete utan just pga att det går knaggligt för företaget.
l i s a
Det är ju alltid något positivt att man själv inte är orsaken. Tyvärr är det ju principen sist in - först ut som gäller.
Hoppas att du får en fin helg i alla fall!
*vinkar till alla nya - välkomna!*
l i s a
Fy så trist att behöva bli uppsagd! Kräv riktigt bra referensbrev!!! Hoppas att du hittar nytt arbete snart, vet verkligen hur svårt det är att hitta arbete i Sverige idag.
Vi får ansträngd ekonomi vi med dessvärre, FP-systemet är inte den bästa här.
Får helt enkelt prioritera om i livet etc.... men det är lite surt att behöva foertsätta leva snålt!
Hej alla!
Jag gifter mig oxå 070707. Är smått hysterisk över planeringen. Känns som om alla har gjort så himla mycket. Det konstiga är att alla mina vänner & svärmor tycker att jag planerar för mycket och att det är sååå långt till bröllopet. Men det är ju BARA 8 månader kvar!!!
The!
Tack för tipset om tråden...
glad tjej!
Jag köpte en sån bomb du frågade om på bröllopsmässan i göteborg.
Ska kolla om det står vart den är ifrån...jag återkommer
irin
Åh du vore en ängel om du kunde hitta var man kan köpa en bomb!