Vår dag 070707... #4
Försökte skriva i våran tråd, men den var stängd för svar, så nu öppnar jag en nu. Välkommen alla gamla som nya bekanter!
Försökte skriva i våran tråd, men den var stängd för svar, så nu öppnar jag en nu. Välkommen alla gamla som nya bekanter!
Kikar in jag med!
Papper är inköpta... så jag antar att vi inte ändrar färgval fler gånger Däremot är designen fortfarande inte klar...
Det var allt i bröllopsväg härifrån!
lisa
Låter toppen!
Gerda!
Det var längesedan man såg dig! Kul att se att du lever. Så du har fått tag på papper nu. Vilka färger blev det?
The
Ja det var länge sen!
Det blir brunt & cremefärgat i trycksakerna. Till dekoren/blomuppsättningarna lägger vi till de mörkröda rosorna som jag vill ha :)
Gerda>>
Jag måste få se hur de blir sen när de är klara..
Hur är det annars då?
Hej Gerda, länge sen... men antar att du har lite annat att pyssla med nu
Jo tack det är bra :) Sjukskrevs tors-fre förra veckan då slemmisen gick på onsdagen och kraftiga värkar startade. Fick order att vila bort värkarna så att förlossning inte skulle starta.
Nu är allt bra igen, jobbar inte längre å är istället rastlös hemma men har massa annat att pilla med :)
Imorgon åker vi till Sverige, ska äta middag med tjejkompisarna, 30-årsfest, träffa hans släkt och handla klart allt som är kvar till bebis... bröllopsplanerna står väldigt stilla.
Men det är kul att läsa om era så fortsätt tjejer! :D
frågade vår ena toastmaster i lördags
förhoppningsis
Hur gick det då? Vad fick ni för svar?
förhoppningsis, ja hur gick det?
Vi ska fråga våra toastmasters/värdpar på fredag... uhh! Jag är nervös faktiskt! Tänk om de säger nej Vi vill så väldigt gärna att just det paret ska vilja ställa upp... de skulle passa perfekt och hjälpa till att sätta en så skön stämning på festen.