• Fru The

Vår dag 070707... #4

Försökte skriva i våran tråd, men den var stängd för svar, så nu öppnar jag en nu. Välkommen alla gamla som nya bekanter!

• Svar på tråden Vår dag 070707... #4
  • förhoppningsis

The
    Vist är det en underbar känsla att ha klänningen hemma? VAr tvungen att hänga ner den i källaren för att jag inte skulle komma åt att prova hela tiden =)

Tror nog jag ska byta banden, ska göra klart korten i övrigt först å så får jag se hur det ser ut, men det blir ett projekt att sätta igång efter tentan.

• Gerda

The

Så härligt att ha brudklänningen hemma! Duktigt av dig om du klarar av att inte strosa omkring med den hemma... Vet inte om jag skulle klara av det... hade nog fått gömma den hos mamma eller svärmor säkert :)

Förhoppningsis, va kul att sätta igång med korten snart! Tanken är att jag också ska göra det men men... :) Designen blir ju aldrig klar!

• Fru The

förhoppningsis och Gerda

Vi får se hur duktig jag är på att låta klänningen bara hänga, annars får jag flytta på den! Men det är härligt att äga den äntligen!

Ska bli kul att få se era kort sen. Behöver själv tips för informationsbladet och så..

Men nu är det bastudax..

• Fru The

Hej!

Hur går det för er?

Själv har jag börjat städa ut klädkammaren. Får ju inte plats med brudklänningen annars och jag kan ju inte ha den hängandes framme. Men går allt och tjuvkikar på den lite nu och då och bara väntar på att få prova den ordentligt tillsammans med tärnan!

Har ni kommit nånstans ni andra?

• förhoppningsis

Det är därför min hänger i källaren, dels för att inte alla andra ska kunna be att få se den hela tiden, då blir det ju ingen överraskning på bröllopsdagen, dels för att jag inte ska pröva den själv hela tiden.

Funderar på mär vi ska skicka korten, när gör folk semesterplaner? I de flesta yrken kommer semesterlistorna runt mars om jag inte har helt fel. Så innan dess måste de ju vara ute. Men eg vill vi ha ut dom innan det, men inte så att de krockar med alla julkort

• vicki-vale

Hej alla!

Jag gifter mig samma datum. Kul att läsa att vi verkar ha samma "problem"...
    Försöker att få till en bokning på hår och smink men de vägrar att svara i sin telefon. Har ni redan bokat eller gör ni hår och smink själva?

• swea

HEJ alla 070707 brud´s!
    ja ska oxå gifta mej då.. finfint datum måste man ju säga!
    ser fram emot det nåt enomt mkt! snart bara 8 mån. kvar..woooow!
    Hur går det för er i planeringen? ska försöka läsa lite va ni skrivit:)
    ha de bra alla!!!

• Fru The

Hej alla nya och varmt välkomna!

Här ligger planerna lite på is och det är helt okej för mig. Har ju jobbat så mycket innan så det är skönt att inte stressa.

Det som ligger närmast att ta hand om är info-blad och inbjudningarna.

Köpte klänningen i helgen som var och har även hittat billig hjärtkonfetti som vi ska strö över borden. Vet inte vad som är kvar att göra..

• l i s a

Tjingeling alla "gamla" och alla "nya". Planeringen rullar väl på här så sakteliga. Vi har frågat värdparet/toastmastrarna om de ville ställa upp, de sa ja! Tjohoo!

Annars har vi inte gjort mycket mer. Svärmor har erbjudit att hjälpa till med pengar och det kändes ju roligt! Inget sagt om vilken summa men gesten är fin! Min mamma har också sagt att hon vill hjälpa till med pengar (hur nu det ska gå till, fattig konstnär som hon är...*s*)!

Jag var och kollade på papper till inbjudningar i förrgår... fastnade för svart! Det är väl kanske skitkonstigt men det var bara såå snyggt Vi får se vad det blir.

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Vår dag 070707... #4