JUNI bröllop -07
Ska gifta oss 30 juni. Känns som långt bort men måste nog ändå komma igång med mycket i planeringen. Bor just nu i ALingsås så det är lite styrigt att planera bröllop 30 mil bort. Men det ska nog gå. Är det några fler i JUNI?
Ska gifta oss 30 juni. Känns som långt bort men måste nog ändå komma igång med mycket i planeringen. Bor just nu i ALingsås så det är lite styrigt att planera bröllop 30 mil bort. Men det ska nog gå. Är det några fler i JUNI?
Det trista med Make up store är ju bara att man måste sitta mitt i affären, gör ju inte så mycket på provsminkningen men kanske lite jobbigt på själva bröllopsdagen.
junibrud 07
Fast är man där tidigt på dagen så kanske det inte är så många andra där.. om man har tur.. är väl folk hos en frisör/sminkös också eller?
Hej på er!Jag har inte bokat nån frisör än... Jag skulle också vilja göra hår och smink på ett och samma ställe skulle vara skönt att slippa flänga runt. Tiden är ju knapp ändå
Fru kullander: Får man fråga vad du får betala? iofs gifter vi oss på samma dag så jag kan ju inte ta samma men det kan vara kul aatt veta
Hej igen!
Nu har jag beställt servetter Med tryck namn och datum på! Hoppas de kommer vara så fina som jag tänker mig!
Hej hopp!
jag tycker salongfame.com har helt okej priser.. o där kan man göra både hår o smink
_cinderella_ - Tack för tipset! Tyvärr fel stad för min del
upps skrev i fel tråd, har nog inte riktigt vaknat än *skrattar*
Jag ska oxå gifta mig i Juni och har en liten fråga.. Den kanske är lite dum ;) Ska man ta med sig klänningen när man ska prova underkläderna? Det är ju ganska omöjligt att veta att överdelen passar och inte syns utanför klänningen.. Eller får man köpa och byta?
Marsuinna
Var har du beställt sådana servetter?
Instämmer i Midsommar07:s fråga, hur gör man egentligen? Det är ju jätteviktigt att underkläderna fungerar ihop med klänningen, men inte brukar man väl släpa med sig hela stora klänningen??
Cicki82
Kolla på www.romance.se
Där kan man bland annar beställa servetter!