• Te66an

JUNI bröllop -07

Ska gifta oss 30 juni. Känns som långt bort men måste nog ändå komma igång med mycket i planeringen. Bor just nu i ALingsås så det är lite styrigt att planera bröllop 30 mil bort. Men det ska nog gå. Är det några fler i JUNI?

• Svar på tråden JUNI bröllop -07
  • Mangogirl

Ringen glömde jag ju!!! Den ligger i säkert förvar. Min M2b hade köpt ringen när han friade!!!!

• Anna 2007

Jag är också en junibrud 2007! Vigsel, festlokal och frisör är bokat. Allt annat är kvar...
    Vi är på jakt efter en präst som kan viga oss, vi har bokat ett kapell.
    Någon som har tips på en bra präst i Stockholmsområdet som inte är så "kyrklig"?
    Just ja, vi har bokat flygbiljetter till Italien också, nu ska vi bara försöka hitta ett mysigt boende på Amalfikusten

• Te66an

Klänning är fortfarande lite svårt för mig. Har nyss varit gravid och kroppen har ännu inte antagit den forna formen...
    Hoppas att jag kan fixa klänning efter nyår. Då bara måste jag ha gått ner lite till...

• toppen

Vi gifter oss den 2 juni i Norrköping. Vilken frisör och smink har ni andra Norrköpingsbrudar bokat?

• .. fru Kullander 30/6

Jag är från Norrköping och ska gifta mig på Mauritzberg 30/6.
    Jag har långt hår och har äntligen hittat min frisör som kan klippa och färga långt hår efter massor av år av missnöje. Så idag har jag bokat att jag ska gå till min frisörska Sylvana på Hårverksta'n på Generalsgatan. Hon är helt outstandig och jag kan verkligen rekomendera henne. speciellt om du har långt hår. Hennes syster ska ställa upp och sminka mig så det blir allt på ett ställe. Systern har jobbat proffesionelt som make-up artist i Stockholm tidigare och är riktigt proffsig.
    Hoppas du får tag i någon du trivs med och att det blir lyckat!

• Cicki82

Alla säger att jag är extremt mycket i tid, men när jag läser vad ni har gjort så har ni ju hunnit lika långt, om inte längre, än jag! :) Så jag är VISST i bra tid! ;)

• Te66an

Jag har inte börjat kolla smink ännu. Kan man gå till typ make-up store? Där kostar det bara 500:- och så får man ju prylar för samma summa. Men hur vet man att den man får är bra. Får man göra provmake där också? Någon som vet?

• Fru Cinderella

Te66an

Då får du väl helt enkelt göra smink där två gånger..

• Te66an

Ja det är ju väldigt billigt så varför inte?

• Fru Cinderella

sant sant, o då får du ju mer smink också :)

Se till o få samma person bara o säg att du vill göra sminkningen två gånger första gången, så de är med på noterna.

Svar på tråden JUNI bröllop -07