• Te66an

JUNI bröllop -07

Ska gifta oss 30 juni. Känns som långt bort men måste nog ändå komma igång med mycket i planeringen. Bor just nu i ALingsås så det är lite styrigt att planera bröllop 30 mil bort. Men det ska nog gå. Är det några fler i JUNI?

• Svar på tråden JUNI bröllop -07
  • Cicki82

Tjoho!
    Vi gifter oss också i juni, den 9:e! :) Ska bli så kul! Längtar massor och jag vill också börja skicka inbjudningskort! :) Har bokat kyrka,präst,lokal,fotograf och frisör ska jag boka nästa vecka.

• Marsuinna

Javisst är det kul att ha en hemlis men svårt!!!!
    När har ni tänkt skicka inbjudningarna?

Ja, herregud det känns om jättkort tid ju... Vad spännande Jag tyckte mina graviditeter gick jättefort och det är ju 9 mån!!! Snart är vi gifta!!!

• Te66an

Marsiunna: Vi ska skicka inbjudningarna så att de kommer fram den 14 feb - på alla hjärtans dag. Det är tanke bakom det hela. Hihihiii

• Nästa sommar..

Ah, det var ju smart och kul att skicka dem så de är framme 14 februari! Den iden snor jag rakt av!

• Junibrud 07

Ja, vilken kul idé att skicka korten så de kommer fram på alla hjärtans dag Det ska jag föreslå för min smabo

Idag är det exakt åtta månader till den 2 juni när vi gifter oss...

• Junibrud 07

"sambo" ska det stå, inte "smabo"

• Mangogirl

Hejsan! Gifter oss oxå i juni nästa år. Det blir på vår förlovningsdag 16 juni. Vi é i full gång med planeringen.

Har bokat:
    -Dj
    -Trubadur
    -Frisör (Oops 2 st, så måste nog bestämma mig snart!!)
    -Maten é klar. Ska provsmaka menyn här under hösten.
    -Fotograf
    -Solister
    -Kyrka, men inte präst än..
    -Kantor
    -Har köpt klänningen

men än é det saker kvar...

• Junibrud 07

Chipsan
    Oj, ni har verkligen kommit långt Själv har jag inte ens provat nån klänning än....

• Emma 06

Jag gifter mej oxå i juni, den 9!
    Vi har bokat festlokal, maten, kapell, borgerlig vigselförättare, men vi letar alternativ för utomhusvigsel.
    Jag vet vad jag vill ha för ring och håruppsättning men har ej bokat eller köpt något.

har börjat prova en hel del klänningar men eftersom jag varit gift en gång tidigare kan jag inte bestämma vad jag ska ha för klänning. Traditionell brudklänning eller färgad festklänning??

Kul att läsa hur det går för er andra!

Emma

• Mangogirl

Köpte klänningen i somras. Hade fastnat för en som jag tyckte såg fin ut i en tidning, så vi fick åka t Stockholm och prova. Jag tyckte jättebra om den så vågade inte chansa på att jag skulle hitta en bättre. Har inte ångrat mig än så det kommer nog kännas helt rätt!!!

Svar på tråden JUNI bröllop -07