JUNI bröllop -07
Ska gifta oss 30 juni. Känns som långt bort men måste nog ändå komma igång med mycket i planeringen. Bor just nu i ALingsås så det är lite styrigt att planera bröllop 30 mil bort. Men det ska nog gå. Är det några fler i JUNI?
Ska gifta oss 30 juni. Känns som långt bort men måste nog ändå komma igång med mycket i planeringen. Bor just nu i ALingsås så det är lite styrigt att planera bröllop 30 mil bort. Men det ska nog gå. Är det några fler i JUNI?
ja ja men 16 juni gifter vi oss. 30mil ar ju ingenting, jag bor inte ens i samma land!! ska hem nasta vecka sa min vaska kommer att vara fulladdad med "brollopsaker" maste ta allt po om po...
Oj, det låter värre, då har du lite att göra. Lycka till future mrs B.
Vi gifer oss den 30 juni också :) Startade precis en tråd om det, men nu hittade jag er, så då funketerar ju det minst lika bra..
Vi bor i Linköping men ska gifta oss på Visingsö.. så vi bor kanske 10 mil bort..
Vi bor i Göteborg men ska gifta oss i Båstad. 17 mil bort... Det är lite problematiskt när det är en bit bort, sådana saker som var man skall gå och sminka sig...
Även jag tänkte passa på den 30 juni. men än har ni väl inte hunnit så långt i planeringen?
Jag har bara bokat festlokal..
Jag fick panik efter att ha varit inne här... Det kändes som om vi var dom enda som inte bokat allt så jag fick eld i baken ;) Vi har bokat kyrkan, festlokalen, band och köpt klänning. Och var vi än har varit så har alla sagt att vi nästan är ute i för god tid. Så man behöver nog inte stressa...Jag hade inte köpt klänningen om jag inte blivit helt kär i den...
Jag har bara börjat pula med inbjudningarna. Gick till Panduro och la ut 500 kronor bara för att det fanns så mycket olika snygga papper, stämplar m m. Tänkte ringa kyrkan i veckan men klänning tar jag nog först efter nyår.
Vi gifter oss den 2 juni och har kommit en bit på vägen; kyrka, festlokal, liveband, hotellrum till bröllopsnatten är bokade, solist tillfrågad, inbjudningskorten desginade och vi ska snart börja göra dem, och fotograf håller vi på att kolla upp! Har inte börjat titta på klänning än - känns som det börjar bli dags för det
Just det, vi har preliminärbokat häst- och vagn från kyrkan till festen också
Sumsan, hur kommer era inbjudningskort att se ut? *nyfiken*
här är fler juni-brudar...
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1778856.html