• Gemma

Summan av allt

I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!

Kram, G.

• Svar på tråden Summan av allt
  • Gemma

Lapinette, stackare. Det brukar ta tre - fyra dagar innan hjärnan anpassar sig. Själv höll jag på att bli tokig efter att ha gått till en duktig optiker - för första gången rätt styrka och korrigering!

Blir det sushi till middag? Själv har jag skaffat massa sashimi.

• Gemma

Stålis igen: Får somehow intrycket att du börjat fundera på en klänning så smått ;)

• Izunia

Gemma jag är glad att du föll för Mounique. Mycket finare var den.. :)

Sa fort jag provade min klänning var det helt rätt! Och det var tur i sig da jag redan beställt den innan jag provade! ;) da hade jag bara provat en Eddy K tidigare..
    Lite trist att man inte provade fler. Nu kommer jag ju typ aldrig ha en brudklänning pa mig igen!

Brud..prova den som de andra säger och känn efter. Det är en väldigt fin klänning men eftersom den är begagnad kan den ha lite skavanker. Tyvärr.
    Den enda som jag kan tycka är lite trakigt är att den modellen är ultra populär..manga som haft en sadan. Men gillar du den ska du ha den!!

• Gemma

Izunia, du var väldigt vacker i din klänning, men det krävs en Izunia för att bära upp den. Not for everyone.

• utvandraren

Idag är mitt huvud klar för amputation..... Ojojojoj. Vad lite(mycket) drinkar och champagne kan göra med en stackars människa. Och det värsta är ju att jag SÅÅÅ totally förtjänar det.. Suck! Jag sitter på flygplatsen och är på vär tillbaks från en liten resa i jobbet. Av någon anledning fick jag för mig att köpa Dom Perignon 98, kl. 02.30 igår natt! Naturligtvis ovanpå en hel hög med coctails med fancy namn. Not a good idea. Varken för mastercard eller huvud.

• utvandraren

Klänning har också gett mig en del huvudbry... Men på ett trevligare sätt! Jag drömmer fortfarade om Moniques Lhuilliers underebara kreation som bara är allt för dyr att ursäktas. Men den ska provas vid tilfälle, så får jag se om jag måste sälja en njure eller liknande för att få den! Kanske det blr som för dig Gemma, att den inte alls är mig på?!

• Gemma

Verkar vara trötthetstema på tråden.

Själv är jag tom, slut, utpumpad, tillråga på allt måste jag gå och MINGLA HOS KONSULN om en halvtimme! Med klumpfoten i släptåg! Hur i helsicke ska den transformationen gå till? Extreme makeover? Body Double?

...

• Izunia

G thanks! Jag hade bara bestämt mig för en bakelseklänning (utan puffärmar, rosett pa baken och fula huvudprydnader) och jag tror ärligt att en enkel klänning inte hade varit jag..gotta go with the polish style! Bling-bling!

Utvandraren...jag madde precis som du förra helgen. Madde visseligen inte sa bra nu i helgen heller... :) jag tror du kommer att ma ännu värre när du ser ditt kontoutdrag! haha :)

• Blivande Fru Stålhandske

Men Gemma, nu blir jag lätt förvirrad och lite orolig..

"Xie" betyder alltså bajsa? I vilken ton? Iom att "Xie xie" betyder tack, så vill jag gärna inte gå runt och säga "bajsa bajsa" när jag vill uttrycka min tacksamhet!
    Usch, vilken hemsk tanke, hoppas jag har fel!

Kan inte annat än att hålla med om att jag är glad att du föll för din Monique, den var mycket vackrare än ditt andra val, och passade dig perfekt!

Ja, jag har funderat på klänning ett bra tag nu, men vill inte börja leta förrän det är "legitimt", det vill säga, när blivande får tummen ur och friar. När det blir vet bara han men jag hoppas att det är snart!

Izunia, din princessklänning var oerhört vacker på dig. Men som sagts innan, det krävs en princessa för att bära upp en princessklänning.

Utvandraren, är du inte gift?

• Blivande Fru Stålhandske

Tanken på att tvingas mingla med elefantfot låter inte alltför lockande, Gemma.....Men du lyckas säkert lysande, mingelproffs som du är!

Själv har jag precis ätit varm kycklingsallad med nötter och ost. Ungefär så fancy blir det när jag lagar maten. Suck.

Svar på tråden Summan av allt