19 augusti - ny tråd
Vår gamla tråd är avstängd så jag öppnar en ny! Nu är det knappt två månader kvar...
Vår gamla tråd är avstängd så jag öppnar en ny! Nu är det knappt två månader kvar...
men vad säger du - bara nitton dagar kvar..... aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!
PANIK!
hopppssaannn - nu sabbade jag visst utseendet på hela tråden - flåt
oj - hoppas det blir bättre när sidan bryter sedan!
Rispanik!!! Ska kanske se till att i alla fall våra föräldrar har lite då...
Kan du inte göra små påsar av tyll och stoppa ner lite ris i och ha band i bröllopets färg. jag har ljuslila och mörk lila band runt mina påsar. Jag har sett här att det inte är farligt för fåglar att äta vanligt ris. Om du har tid förstås jag känner igen tärn problemet. Jag driver min systr till vansinne.
Är det bara 19 dagar kvar!!! Suck... Det känns mycket kortare än 3 veckor.
the runaway bride: Vi ska också ha moussetårta. Jag tror aldrig at jag har ätit någon, men konditorn sa att det var jättegott. Blåbär och hallonfyllning.
Om man inte hinner göra rispåsar kanske man kan ställa en fin skål eler korg vid utgången.
feonix: vilken bra idé med en skål/korg vid ingången! Blir inte alls lika pilligt som med påsarna även om det är väldigt sött.
Moussetårta är fluffigt och gott och inte lika mäktigt om vanlig tårta tycker jag.
Jag hade inte tänkt att stå för ris, men nu vet jag inte. vi ska ha en korg till vigselbladen (samt min syster som ska dela ut dem). Men vi kanske borde diskutera risfrågan. (tänkte börja med korvstroganoff och ris till middag, så det kanske passar ikväll)
Jag har hört mycket gott om moussetårtor och jag är ett kontrollfreak, så det ska bli kul att bli överraskad av innehållet.
jag har precis fått hjälp med provning av klänning med hela kittet under och jag säger bara en sak GUD VAD VARMT!!!!
Jag är också nervös för värmen. Jag ska hämta min klänning på onsdag och göra sista provningen. Jag funderar på att köpa en minfläkt som man kan sticka in under kjolen och fläkta sig med.
Gällandet vädret finns det egentligen bara två alternativ. Ösregn och åska eller 40 grader. Det där 20-25 gradiga växlade molnigheten med en härlig sommarvind känns som en utopi och bonus.