• The Runaway Bride

19 augusti - ny tråd

Vår gamla tråd är avstängd så jag öppnar en ny! Nu är det knappt två månader kvar...

• Svar på tråden 19 augusti - ny tråd
  • Bröllopstokiig

becciz!
    Din ring var skit fin!!!

• angelici_81

CicciL

jag köpte både fluga och slips här på brlööopstårgets köp och sälj

Namn: Zuzann

fråga henne hon hade jätte fina slipsar och flugor i vinrött till mig.

bara ta någon av hennes anonser och fråga

lycka till

• Nasse7

becciz: fin ring!
    Jag har precis gått igenom vilka smågrejer som är kvar att fixa och det var ju lite grann. Jag som sa att jag hade allting färdigt.... Det får jag äta upp. :) Men det är inga stora saker som tur är, så jag tror nog ändå att jag har koll på allt.

• Bröllopstokiig

angelici_81

jag ringde henne och hon hade en svart till mig, så jag la undan den till nästa vecka! TUSEN TACK!!!

• eccisen

CicciL: eftersom jag har så lite tid att kolla efter underkläder så funderar jag på att handla från missmary.se dvs camilla thulins företag.. tänkte att du kan ju kolla på sidan i alla fall..

• angelici_81

CicciL

va bra att hon hade..
    det är med resårband så dom siter väldigt bra på mina pojkar..så jag gillade dom...

skönt att det fanns..

förlåt om jag nu gjorde något fel med att ge ut hennes namn eller rekomendera henne men det finns ju andra som lägger ut namn på affärer så jag hoppas ingen såg detta som någon form av reklam för det var det inte.

• Nasse7

Behöver ett litet råd:
    jag köpte en torsellette förra veckan som var cremefärgad och den passade jättebra under min klänning. Den var mer funktionell än sexig. Ska man liksom "sexa" till den lite genom att köpa till ett par lite mer sensuella trosor eller är det snyggare om det är mer enhetligt, alltså mer funktionellt? Det var ju strumpeband och så på den så det går ju att få till det, men vad säger ni?

• The Runaway Bride

>> angelici81: Jag tror man får ge tips om företag om man fått en direkt fråga, däremot får man inte starta en egen tråd där man tipsar om nåt om jag fattar rätt. Så det är nog lugnt!

Vad skönt att det fixade sig med flugan, CicciL och hoppas att du hittar snygga undisar snart!
    Måste fixa ett sånt där blått strumpeband, har helt glömt det.

Min förlovningsring är bara i guld. Hade egentligen tänkt sätta i diamater när jag "gått in den", men nu trivs jag så bra med den att jag tror jag hoppar det.
    Vigselringen blir en alliansring med 17 prinsesslipade diamanter. Tror att det blir tjusigt ihop!

• angelici_81

Nasse7

vaför inte sexa till den på kvällen när du är med din MAN själv..innan behövs det ju inte då ser för hopningsvis ingen dom..

men skulle nog fixa till det lite innan " det intima" (om man orkar) för bara din man.

• angelici_81

det vart lite fel...ler

jag skulle fixa till det för min man inte din...ler.

Svar på tråden 19 augusti - ny tråd