• The Runaway Bride

19 augusti - ny tråd

Vår gamla tråd är avstängd så jag öppnar en ny! Nu är det knappt två månader kvar...

• Svar på tråden 19 augusti - ny tråd
  • Nasse7

Igår lämnade vi in våra förlovningsringar för upputsning och det känns så ohyggligt tomt på fingret! Jag har haft ringen på mig såpass länge nu så det är jättekonstigt att vara utan den.

• Bröllopstokiig

_ia_
    Tusen tack för tipset, jag vet vilken affär du menar, jag ska kolla där idag.

• Nasse7

Svårt att förklara hur min ring ser ut, hm. Det är en vanlig guldring med 4 små diamanter sittande på snedden liksom på vardera sidan av en större diamant precis i mitten av ringen. Någon som fattar?
    Smycka har en ring som är ganska lik men ändå inte riktigt. sidan 25 i deras classic collection. Den heter Prinsessa där.

• Bröllopstokiig

Min är en med stor sten i mitten som står upp(0,57) och sen är det 8 st 0,08 på sidorna, lite amerikansk stil.

• becciz

Nasse7 den ser fin ut. och din cicciL låter ganska pampig.
    ni sätter väl in kort sen så man får se hur fina ni blev. Nu när man har delat så mycket planerings tid så blir man allt lite nyfiken på resultatet.

• Nasse7

Absolut! Jag är också ganska nyfiken på hur era bröllop kommer att bli. :)

• Bröllopstokiig

Absolut tjejer!

• Bröllopstokiig

_ia_
    De hade inte flugor till barn i krimskrams butiken på Kungsgatan. Sen letade jag på vartenda Lindex jag orkade och gick förbi, inte där heller.

I går sprang jag och letade underkläder igen, och det finns verkligen ingenting som jag kan tänka mig, det man hittar är typ strumpeband och stringtrosa i samma, men när man ska ha en matchande bh, så finns det inte. Provade med olika spets, men det stör mig att det inte är samma serie Ska till Karlskrona i helgen, och hoppas att det inte är lika utplockat där!

Svar på tråden 19 augusti - ny tråd