19 augusti - ny tråd
Vår gamla tråd är avstängd så jag öppnar en ny! Nu är det knappt två månader kvar...
Vår gamla tråd är avstängd så jag öppnar en ny! Nu är det knappt två månader kvar...
>>> Karin69a, du lättade lite på samvetet.
Kommer nog göra manikyr, har väldigt försummade stackars naglar.
oj,Karin69a Det var en del att göra. Då kanske man inte ska klaga. Men jag har sådana envisa problem som återkommer hela tiden.
Jag har ju haft problem och hitta kläder till mina barn som ska vara näbbar,men till slut beställde jag ju smokingar till dom. Jag fick hem dom igår och det var blannd det sorgligaste jag har sätt så dom åker tillbaka igen,så nu är jag tillbaka på ruta noll igen.
Gud vad ni va morgonpigga idag då.
Karin 69a: Jag kan stilla ditt dåliga samvete med att säga att jag har ännu mer saker kvar att göra:
-bestämma menyn
-bordsplacering+dekorationer
-Ladde ner musik till festen
-diskutera hår med frisören
-hämta klänning
-köpa underkläder
-gå in skor +massor till som jag är alldeles för disträ för att komma ihåg..
vi hinner det är hela 23 dagar kvar nu!!
Och det blev man ju inte så stressad av.
Hej tjejer!!!
Har faktiskt unnat mig 5 dagars semester på Västkusten... I kväll ska jag limma och ha mig, vigselprogrammen ska vara klara till i morgon!
Jag har fortfarande super mycket kvar att göra, men i helgen så ska jag försöka besälla blommor och tårta etc i allafall, så jag kan bocka av lite mera.
23 dagar kvar! Helt sjukt vad tiden går fort och den kommer ju dessutom bara springa iväg nu med, de sista 3 veckorna!
Vet ni vad man kan köpa en fluga till en 3 åring för någonstans?? Jag har letat på Åhléns, NK, Zara, Debenhams HM och Polarn&Pyret!?!?!?! Den ska vara svart o på NK hade de bara röda o blå.
CicciL
Här i Helsingborg har vi en sömmerska som har affär också så hon har lite slipsar och flugor uppsytt. du kanske kan prova på något sådant ställe där du bor. jag såg fluga med gummiband på Lindex häromdagen.
Vad bra, jag ska kolla Lindex då, de kanske har någon kvar i sthlm. Tack Becciz för tipset. I de affärer jag har varit i så säger de att de bara tar in sådant till barn under jul/nyår. Typiskt nog, ja ja jag får leta vidare idag!
Det är ju lite kvar att göra, som sagt. Sedan är det ju semetsertider. Jag försökte ringa och boka tårta förförra veckan, men de har semensterstängt tills på måndag. Min kantor har semester, även hon till måndag, och vi har forfarande inte bestämmt ingångsmarsch. Men som sambon säger det ordnar sig.
Visst är det helt galet,jag har också fått det svaret att det inte tas in sådana kläder nu utan vid jul. Men alla konfirmationer,studenter och bröllop då är det bara flickor som ska vara fina?
Hej tjejer,
här är en till som gifter sig 19 augusti :)
CicciL
Appropå din jakt på fluga till barn. Det ligger en "krimmskramms" butik på Drottninggatan, på vänster sida strax efter att man korsat Kungsgatan (gåendes norrut). Där har de en hel vägg med slipsar och även barnslipsar med gummiband. Jag vet inte om de har barnflugor också, men om du är i stan och springer kanske det kan vara värt att titta förbi.
Lycka till!