19 augusti - ny tråd
Vår gamla tråd är avstängd så jag öppnar en ny! Nu är det knappt två månader kvar...
Vår gamla tråd är avstängd så jag öppnar en ny! Nu är det knappt två månader kvar...
Funderar på om man borde putsa upp fölovningsringarna lite till den stora dagen. Kan man göra det själv på smidigt sätt eller måsta man lämna in dem (jobbigt)?
becciz, maila gärna mig på clowenadler@hotmail.com. Jag sitter och håller på nu och det är fasen inte lätt, jag känner mig stressad av att jag inte ska hinna klart allt. Vi måste få det klar inom en vecka! I går satt jag och försökte skriva om alla, men fick hjärnsläpp, det kändes helt enkelt inte bra! Min m2b är stressad på sitt jobb och mår dåligt och är orolig för en massa saker, så vi bråkade i morse Men men... det löser sig!
Jag mailar det till dig ikväll jag satt med det halva dagen igår, det är jobbigare än man tror.
Jag sover inte bra på nätterna och det börjar kännas nu. Jag ligger och tänker och kan inte somnapå några timmar och när jag väl sommnar så drömmer jag,så jag känner mig aldrig utvilad.
Men känner mig inte nervös men det ligger väl undertryckt då.
Min mamma skickade söta mail till oss i morse till min blivande skrev hon.
Hej snygging skulle bara säga att du är väldigt välkommen som min riktiga svärson!Du är bara bäst kram. Ganska gulligt va..
HEJ HOPP GLAD IGEN
nu har det fixat sig..hon hyr en bil så står vi för kostnadena..blir nästan billigare då det kostar 199kr för ett dygn.
så skönt att det fixade sig...jaja nu väntar jag bara på nästa baksmäl... kom ann bara ...jag är redo.. nu vet jag ju hur man fixar saker..asg..
kram på er alla mindre än 3 veckor kvar 2,3 rättare sagt om man räknar med lördagen.
oj oj..lite hispig nu..
The Runaway Bride
Jag lämnar in våra ringar till guldsmeden för att han vet hur man gör och för att slippa göra jobbet själv. :)
Man kan ju alltid tvätta dom med smyckestvätt eller silverputs men att lämna in dom blir nog ändå snyggast för dom blir som nya.
Kanske bra idé för oss också WimZy!
Vad skönt att det fixade sig angelici_81, det var ju en smart lösning.
Har just nu fått en hemsk förkylning med ögoninflammation så jag ser ut som ett MONSTER och bara tackar högre makter att det kom NU och inte om två veckor... Det är min mardröm, att man ska bli riktigt sjuk eller så...
Nej, nu ska jag inte sätta nojjor i huvudet på er andra...
Tack becciz också!
Jag är också förkyld och har ont i hela kroppen. Även jag är glad att det kom nu!
Det kommer nu när man gämt är stressad och pressar kroppen till det yttersta. Jag behöver gå ner lite i vikt för att klänningen ska sitta perfekt.
Så kämpar man som bara den nu så rasar man kanske den sista veckan pga nerverna,så blir den för lös. Det hade väl varit något det
Hej!
Becciz, tusen tack för festprogrammet etc, vi kollade igenom hur ni hade gjort igår och jag har överlämnat detta i min blivande makes hand nu
Jag känner mig ganska lugn, men det är sjukt vad tiden har gått fort nu på slutet! 2 veckor och 2 dagar kvar