• Dusty angel

Att vilja piska sin partner...

Kanske en konstig fraga har pa bt men jag blev fundersam efter en artikel jag laste idag.

Manniskor som gillar bdsm, ar dom "normala" (menar inget nedlatande sa missforsta mig inte snalla ni) karleksfulla manniskor eller vad tycker ni? Har dom dominansproblem eller olosta problem fran barndomen? Varfor vill dom piska sin tjej, vad far dom ut av det sa att saga?

Killar som gar igang pa att piska sin tjej vid sex ar det nagon man borde vara vaksam pa? (Nu forutsatter jag att tjejen ar med pa det hela.) Eller ar det en helt normal sak att gora vid sex? Att binda nagon lite lost anses val ganska rumsrent och normalt idag tror jag (?) men hur ar det med att vilja piska nagon?

Hur skulle ni reagera om er kille ville piska er eller bita er lite hart och sadana saker? Skulle ni tycka att han var "normal" och spela med eller ta er ur forhallandet?

Jag menar inget illa med ordet "normal" men jag hittar inget battre att anvanda tyvarr, sa ni far ha overseende med det. Skulle garna bolla lite tankar med er andra om det har amnet.

• Svar på tråden Att vilja piska sin partner...
  • Dusty angel

Intressanta svar ni ger allihopa.

Men hur ska hon veta om han ar kar i henne eller ej? Ni har fatt intrycket att han ar kall, varfor? Som sagt, han ar valdigt inne pa bdsm men han kan ju vara gullig ocksa sjalvklart och fixa middag at henne, ge frukost pa sangen och ga pa museeum pa dagen, haha.

Varfor far ni intrycket att han mer ser henne som kn*lldocka an att han alskar HENNE for den hon ar? Skulle vara roligt att fa ta del av era intryck och tankar for jag tror att jag ar for nara och oerfaren pa omradet for att riktigt kunna satta ihop pusslet.

• June20

Dusty angel:
    för att du har inte beskrivit honom som en sådan person förns nu.....

• Nett@n

Hur ska hon veta om han är kär i henne? Ja, hur vet vi andra det? Vi kan bara gå på känslor och vad personen gör emot oss. Det går aldrig att veta till 100 %. Men visst är jag säker på att min blivande älskar mig.....

• June20

Spanarn:
    Japp har för mig att det är hon som har intervjuat folk runt om i Sverige bla här där jag bor i GBG om olika kinks etc.
    Den borde jag nog köpa/låna o läsa för att se mera om mitt eget intr....inte för att något shockar mig längre och jag kan visa saker redan men alltid kul o se andras grejer o tankar.
    Visste inte den var ute redan har tydligen tagit ett tag o skriva den.

• June20

Jo kan ialf komentera en sak ang mig själv(igen)....ALLT som jag gör på någon har jag testat p mig själv...förutom saker som har att göra med en "korv" eftersom jag inte har en sådan ;)
    Tex. jag äger ett par piskor och vet precis hur hårt man kan slå innan det gör lite ont, ONT och svidande ONT.
    Detta inkl även sådana saker som rep och handklovar jag vill ju inte att personen ska få rivmärken(sliter upp huden) av dem om dem råkar "röra på sig" -alltså testat hårt bundet på mig själv med och i olika ställningar.
    Bra test med piskor är att slå på sin egen arm (kan slå rätt hårt tills det händer något men det beror ifs på personens kännslighet själv) el lätt på insidan av låret om nu nån är intr att börja prova sådant.
    Prata,play safe,be safe,lyd regler strickt(efter varans gränser med respekt),öva försiktigt och ha kul! Humor är en stor faktor också ibland som behövs ;)

• Dusty angel

Det var inga anklagelser mot er om vad ni har sagt. Jag forstar att ni omojligt kan veta men tankte att ni ar insatta i amnet och kan det har, jag kan inget om bdsm. Darfor tankte jag att era tolkningar kunde hjalpa, dom ar inte alltid sa langt ifran sanningen. Speciellt nar man kan mycket inom ett omrade.

• June20

Sen finns det män som också är förstörda av pXrr branchen på så sätt att dem vuxit upp o sett FÖR mycket pxrr så dem verkligen tror att det är normalt att tjejerna ligger o ylar som idioter o undrar vad dem gör fel när tjejen ligger o mumlar bara?!
    Har läst och hört massvis med historier om tonårs killar som e helt hjärntvättade pga sådana filmer. Sen kan dem inte hantera verkligenheten.
    För att inte tala om att dem tror det e en helt "vanilj" sak att kräva analsex med tjejen för det tycker ju alla pxrr skådisar om! FEL! De tycker tjejen e feg el tråkig pga detta o ibland tom dumpar henne för detta (inte jag men jag har fått höra på vägar av flera jag känner, själv har ja bara fått krav o sagt javisst om ja får göra så på dig o då freakar dem loss! Eller så har jag bara sagt nej tyvärr jag är inte inne på detta o de blir asförbannade???!!!) det är som om männen e obsessed med analen?! Visst kan man ha det som en fetish att leka där men så många fattar inte vinken liksom att alla tycker inte om sådant o att det inte klassas som en "vanlij" sak. Alla tycker om olika saker ju.

Kanske han e uppe i det hela med att så gör man typ??? Kanske han e kall i sängen" bara vem vet? bara han...hon får fråga honom om saker ialf.

• fruRT

Tjejer,
    så skönt att det äntligen kan föras en vettig diskussion om ett känsligt ämne! Jag lär mig mycket av att läsa den här tråden!

Detta blir lite av ett sidospår (sorry, ts) med jag hörde idag om en rapport som handlar om ungdomars sexualitet. Där menar man att eftersom många unga tjejer äter p-piller med starka hormoner, så blir de unga killarnas syn på s*x norm. För tjejerna blir så avtrubbade i sin egen s*xualitet att det inte vet vad de själva vill och har lust med. Och då är det ju inte så konstigt att den manliga s*xualiteten blir norm, eller hur?

Hur ser ni på det? Jag tyckte det var väldigt intressant i alla fall...
    /FruRT

• Dusty angel

Jag har berattat for min kompis om vad ni har sagt. Hon i sin tur pratade med honom och forskade lite. Han sager att han aldrig har haft bdsm med nagon annan, att han inte har velat ha det med nagon annan-det ar deras grej sager han och att det inte ens har kommit upp i hans andra forhallanden.
    Later det trovardigt? Och varfor vill han bara ha det med henne da, och aldrig innan henne alltsa? For att han tycker att hon ar ett vap eller vada??!

Hon sa att hon inte vill ha det varje gang, att det maste finnas lite romantik ocksa. Han hade hallit med och sagt att man inte ska ha det for ofta for da blir det trakigt. Hon hade sagt att hon var radd for att det skulle ga for langt ocksa och att hon skulle kunna bli skadad men han sa att han kan garantera att ingen av dom kommer att skadas.

Det later lite battre efter deras samtal ikvall men jag ar anda orolig for henne. Jag tycker mycket om henne men hon kan vara sa lattlurad ibland, speciellt nar det galler karlek. Vill inte lasa om henne pa forsta sidan en dag.

• Dusty angel

Sag att jag uttryckte mig lite konstigt, hon fragade om han bara har haft bdsm med henne pga att hon ar den enda som staller upp. Det var da han sa att det inte hade kommit upp med nan annan och att han inte velat/vill ha det med nagon annan.

Svar på tråden Att vilja piska sin partner...