• Dusty angel

Att vilja piska sin partner...

Kanske en konstig fraga har pa bt men jag blev fundersam efter en artikel jag laste idag.

Manniskor som gillar bdsm, ar dom "normala" (menar inget nedlatande sa missforsta mig inte snalla ni) karleksfulla manniskor eller vad tycker ni? Har dom dominansproblem eller olosta problem fran barndomen? Varfor vill dom piska sin tjej, vad far dom ut av det sa att saga?

Killar som gar igang pa att piska sin tjej vid sex ar det nagon man borde vara vaksam pa? (Nu forutsatter jag att tjejen ar med pa det hela.) Eller ar det en helt normal sak att gora vid sex? Att binda nagon lite lost anses val ganska rumsrent och normalt idag tror jag (?) men hur ar det med att vilja piska nagon?

Hur skulle ni reagera om er kille ville piska er eller bita er lite hart och sadana saker? Skulle ni tycka att han var "normal" och spela med eller ta er ur forhallandet?

Jag menar inget illa med ordet "normal" men jag hittar inget battre att anvanda tyvarr, sa ni far ha overseende med det. Skulle garna bolla lite tankar med er andra om det har amnet.

• Svar på tråden Att vilja piska sin partner...
  • ProudWoman

Dusty ANgel: självklart måste det vara helt frivilligt och inte bara att man ställer upp på det

• Dusty angel

Proud Woman, om du som ar undergiven ser det som karlek kan jag forsta, att utelamna sig sa kraver att man litar pa killen.

Men hur ser den dominanta killen som piskar dig osv pa det? Ar det karlek for HONOM?? Kan en dominant kille ha bdsm med "vem som helst" som staller upp pa det eller maste HAN alska personen i sin tur for att vilja ha bdsm?

• Mitt hjärta är hemma

Men det är förstås sant att det är utelämnande att våga lita så mkt på någon att man låter denne "göra illa" en. Kanske en form av kärleksbevis, vad vet jag.
    Jag är världens ynkligaste person, saker gör väldigt ont på mig. Skulle bara dööö om nån piskade mig.

Ha fortsatt inressanta diskussioner, nu ska jag gåå lägga mig. Godnatt

• ProudWoman

kan bara tala för min partner och tja, det går att leka bara för kickens skull, men man går inte djupare in i äganderelationer utan kärlek, man har inte den mest avancerade tekniken och det blir som han säger nåt helt annat när man är med någon man älskar...

• Dusty angel

Vad innebar: "man går inte djupare in i äganderelationer utan kärlek, man har inte den mest avancerade tekniken och det blir som han säger nåt helt annat när man är med någon man älskar"

Forklara garna narmare om du orkar for jag vill garna forsta hela grejjen med bdsm/wetsex osv. Och hur vet man om killen bara leker med en eller experimenterar for att han alskar en?
    (da menar jag inte 15 ar gamla forhallanden med 2 barn och villa forstas, for da ar det ju ganska uppenbart att han alskar en! )

• ProudWoman

som sagt man väljer inte att gå in i en äganderelation med nån man inte älskar... med detta menar jag alltså en ägare/slav relation där den ena har kontrollen, och den andra är undergiven inte bara i sängen utan även i vissa fall vardagen... och man binder kanske inte upp någom man inte älskar lika hårt och i lika utsatt läge som en lekkamrat... det blir mer intimt med någon man älskar helt enkelt

• Dusty angel

Okej, fattar aganderelationen nu.

Och du menar att en lekkamrat binder man inte fast jattehart i fotter och hander pa koksbordet och tar fram div leksaker nar partnern ar fastbunden som man sedan anvander pa den bundna utan att den samtycker? Har jag fattat ratt? Gor man bara sa med nagon man alskar alltsa?

Och sist, vad menar du med "avancerad teknik"?

Forlat om jag har manga fragor men forhoppningsvis kan du/ni gora oss mindre avskrackta infor bdsm om nagon forklarar for oss vad det innebar.

Svar på tråden Att vilja piska sin partner...