Vad hamnar era bröllop på kostnadsmässigt?
Hur mycket räknar ni med att era bröllop kommer att kosta?
Hur fördelar ni den kostnaden?
Vi räknar med en slutnota på ca 120kkr-140kkr och får ca 20-25kkr från våra respektive föräldrapar.
Hur mycket räknar ni med att era bröllop kommer att kosta?
Hur fördelar ni den kostnaden?
Vi räknar med en slutnota på ca 120kkr-140kkr och får ca 20-25kkr från våra respektive föräldrapar.
Hamnar på ca 40000 kr eller lite till våra föräldrar sponsrar med maten och drycken
Inklusive ringen och bröllopsresa?
vårt kommer hamna under 30 000.
ca 50K räknar vi med. Ringar är ej inkluderade i det, ej heller resa (har inte ens tänkt ut om vi ska ha någon, kanske blir en city-weekend nånstans?)
Vår budget ligger på ca 180tkr inkl resa och allt som hör till.
Vårt ca 80,000 kr utan resa. Mina hjälper till med ca 40 & hans med ca 15. Väldigt tacksamma för bidragen, annars hade det blivit svårt...
vi hamnar runt 50 000, ser det ut som ;)
*hehe* Vi betalar ju inte allt själva, så jag har inte koll men.. Tja, 10000 kanske? Men ringar och allt då.
Vår slutnota (inkl. resa och ring) blir ca 95 000 kr, varav mina föräldrar betalar 12 000 kr och hans föräldrar ingenting. Vi har sparat hårt sista tiden (ca 8000-10 000 kr per månad) för att ha råd med detta, men det är det värt!
Vår budget ligger kring 100tkr, inkl reas och ring. Än så länge har vi inte blivit erbjudna några pengar från föräldra-håll, men sparplanen verkar fungera, så det ska nog kunna hålla ända