• Rat

Bröstförstoring (5)

Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?

• Svar på tråden Bröstförstoring (5)
  • Nancy pancy

Va gulliga ni är tjejer! Vad skulle jag göra utan er.

Massor av kramar!

• Rat

Nancy pancy
    Måste ge dig lite hopp känner jag. Brösten ser bättre ut och känns bättre hela tiden, förutom min kapsel då Men jag ångrar mig inte ändå. Minns att jag mådde SKIT första tiden. Hade det jättejobbigt med min kille då också, tror han kände sig lite orolig när jag plötsligt fått bröst.
    Jag grät och grät en lång period och undrade vad jag gjort egentligen. Jag tror säkert det kommer kännas bättre för dig med. Tänker på dig gumman. Kram

Famousfairy
    Tycker också mina sitter lite för långt ifrån varandra, men det blir väl så när man inte har så stora. Jag skulle prova en bikini häromdagen. URFULT!!!Den passade inte alls på mig. Orkade inte fortsätta leta utan använder en gammal "top" med bar midja att sola i. Har inte haft tid att ta itu med mina bröst och BH letande riktigt. Det är så mycket att göra på jobbet innan sem. I dag är jag sjuk. ont i halsen och öronen, svimmade(?!)på golvet i natt, sen somnade jag om och har sovit till 13.30!!!!!!Inte likt mig. Tror jag ska göra ett försök och ringa victoriakliniken i dag. Gruvar mig. Kram vännen

• martinibruden

nancy pancy,
    hur stora bröst hade du innan?
    jag hade inga alls själv och jag fick aldrig speciellt ont så jag ångrade mig aldrig. Ångrade mig precis innan för var rädd för narkosen men dom sövde mig ändå trots protester och jag är glad för det.

Hur somhelst..jag hoppas du håller ut.
    Vad har du för typ av jobb? kan du vara sjukskriven ett tag och bara ta det lugnt eller känner du press att vara tillbaka på arbetet?

stöttande kram från mig med.

• Nancy pancy

martinibruden:

Jag hade jättefina 75A innan. Saknar dem.

Jag jobbar på kontor och ska börja jobba på måndag. Det kanske är bra så att jag får tänka på annat.

• Jellomoon

nancy pancy

prova sluta med citodonet. Jag åt också bara en per dygn men det räckte för att få mig ur balans. Jag saknade också mina bröst så att jag bara ville gråta. Det ordnar sig ska du se :)
    Brösten är ju kvar!
    Det tar ett tag att vänja sig vid sin nya storlek bara. vad jag förstår är du nöjd med hur de ser ut men känslan av att förlorat de gamla är så stark så det inte går att glädjas. Jag åt smärtstillande i fyra dagar. istället för citodon kan du ta två alvedon 500mg.( om du inte har jätte ont förståss) Om det gör ont på morgonen när du vaknar och reser dig upp hjälper det att hålla armen om brösten. Tror det är en massa vätka som samlas i brösten på natten innan de läkt och då spränger det i huden när man reser sig för att vätskan rinner iväg. En arm under brösten hjälper så att det inte rinner iväg så snabbt. rekomenderar även kalla handdukar på smärtan.
    Glöm inte heller bort att det är helt ok att vara ledsen efter en operation. Det är bara en känsla och den går över. jag känner så med dig för jag vet hur jobbigt det kan vara.
    Vila ordentligt och drick mycket vatten+ ät ordentligt.

Kram

• Nancy pancy

Jellomoon:

Jag ska inte äta nå mer citodon från och med inatt. Jag har inte jätteont längre, bara när jag vaknar till under natten och inte har rört mig på länge. Vet du ungefär, mellan tummen och pekfingret, hur länge det kommer spränga i huden när man reser sig upp?

Sedan undrar jag en sak till. När jag klämmer ihop brösten med armarna från sidan så känns det jätteobehagligt. Även när jag trycker på dem rakt framifrån, är det nåt som försvinner?

• EnYsterSyster

Nancy pancy

Lugn !!!!! Jag förstår att du har panik och mår dåligt men försök ta det lugnt och GÖR INGET FÖRHASTAT. Din reaktion liknar lite post-traumatiskt-stressymtom (nu har jag bara läst dina senaste inlägg dock, har inte varit har på ett tag) och du är inte riktigt dej själv nu tror jag. I det här läget får du nog koppla bort känslorna och tänka med hjärnan: du har funderat länge på det här, eller hur ? Du har tänkt igenom alla aspekter och vänt och vridit på det här, eller hur ? Dessutom vet du att det kan ta LÅNG tid att vänja sej och för brösten att få sin slutgiltiga form. Hur du känner för dina bröst (för stora/små, lyckat resultat eller inte, hur nöjd du är, hur snygga du upplever dem) KOMMER ATT VARIERA fram och tillbaka, kanske under flera månader.

Glöm aldrig: du är samma Nancy pancy som innan, oavsett om du har implantat eller inte.

• pickolina

Vad olika det kan vara.. Jag mår såååå bra när jag tar citodon. Jag blir jätte gosig och kärvänlig, mår som en prinsessa.... *s*

• pickolina

Hmmm, Nancy Pancy, jag skulle nog inte hålla på å klämma och känna och trycka brösten upp och in osv om jag vore dig. De måste LÄKA!... Å det gör de snabbast och bäst om de får vara ifred....

Försök sedan att släppa allt som har med brösten att göra. Bestäm dig för att strunta i dem (så gott det går) i en vecka (till att börja med) och se hur du känner då...

Du måste förstå att du inte är dig själv nu.... Låt det vara så ska du se att du kommer må bättre å bättre med tiden.

Om inte så kan du ta ut dem... Men det är nog inget du ska göra NU i alla fall, så släpp tankarna och ta det i framtiden istället.

• sahlena

Hej alla!
    Jag har dom sista dagarna fått så himla ont i ena ärret. Det är 12 dar sen op. nu.
    Är det som det ska eller ska jag ringa mott. nån som vet....

Svar på tråden Bröstförstoring (5)