• Rat

Bröstförstoring (5)

Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?

• Svar på tråden Bröstförstoring (5)
  • Nancy pancy

Om man skulle ta ut implantaten, får man tillbaka känseln in hela bröstet och bröstvårtorna då?

• pickolina

Nancy pancy

Det kommer du få både om du behåller dina implantat eller om du tar ut dem.... Att du inte har det nu är pga att du är nyopererad.

• pickolina

Nancy pancy

Angående att massera, om Gabriella inte sa något om det så ska du INTE massera... Jag skulle inte heller massera efter min operation. En annan kirurg dock men i de fall man ska massera så brukar kirurgen vara noga med att tala om det + att det ofta brukar stå i de papper man fått inför operationen.

• Nyfniken

Hjälp!
    Jag fick ett tips här på bröllopstorget om en hemsida som heter Skönhetsoperationer eller liknande.
    Jag har loggat in mig där under ett par veckors tid, men nu får jag inte upp sidan.
    Är det någon som har den rätta adressen?
    Jag har nämligen alltid gått in via mitt svarsmejl jag fick från dem när jag "skrev in mig".
    Sidan är fantastisk och jag vill inte vara utan den nu när jag snart ska operera mig..
    HJÄLP!

• Chokladtårtan

Jag har inte förstorat brösten, men ett tips med att sova, sov på soffan. Det är jätteskönt, jag kunde inte sova i sängen de första dagarna efter min operation, så jag sov på soffan. Det blir som om man ligger på sidan.

• pickolina

Chokladtårtan

Jag har oxå sovit på soffan, efter nästan alla mina operationer... Jag har även alltid gjort det (under min uppväxt) när jag varit sjuk. Vet inte varför men det fungerar verkligen för mig.. Men visst, man sover ju inte superbra efter en operation men det kan man ju inte räkna med heller. Det tar tid...

• pickolina

Nyfniken

Som jag svarade i din andra tråd, sidan verkar ligga nere just nu. Jag kommer inte heller in..

• Chokladtårtan

pickolina

Jag sov första natten i sängen, försökte iaf. Jag slumrade och vaknade hela tiden. Andra natten gick det bara inte, så jag gick ut till soffan, och sov sååå skönt, som vanligt. Sen sov jag hela helgen där ute, min pojkvän slängde upp en tältsäng bredvid:P

• pickolina

Chokladtårtan

Vad gulligt!!! :)
    Jag sover myyyycket bättre i soffan men jag sover inte superbra. Jag har dock haft en sömnstörning i många, många år så det kan ha med det att göra oxå så klart. Men sängen fungerar inte... Av någon konstig anledning.. :)

Svar på tråden Bröstförstoring (5)