Bröstförstoring (5)
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Nancy pancy
Vilka smärtstillande äter du? Jag åt citodon och panodil och ipren. Upplevde att ångesten lade sig då jag slutade med citodon och ipren. Även fast det är relativt vanliga tabletter påverkar de kropp och själ. Jag minns att jag under de där jobbiga dagarna hade var otroligt ortolig och ångsetfull och jag gick om kring somen vålnad här hemma, hade inte ro att sitta still.
Håll ut nu några dagar ska du se att det känns bättre sedan. Om inte så är det faktiskt bara att ta ut de.Ingen skada skedd.
Kramar
Jellomoon:
Jag äter citodon, men bara till natten.
Jag ska försöka hålla ut och se om det går över annars är det som du säger att bara ta ut dem.
Kramar
Jellomoon
Hmmm, jag har blivit tillsagd att citodon INTE får tas tillsammans med ipren.
Hur gammal är du nancypancy? Jag är bara nyfiken.
martinibruden:
Jag är 24 år.
Shania..
Jag kände exakt samma sak.. en skarp smärta som strålade från bröstvårtan endast när ja låg ner ett tag eller skulle sova. Har fortfarande så men d har borjat komma mer sällan nu. mina är två veckor precis. Har nog med nerverna att göra och kommer nog gradvis att släppa.
famousfairy:
Vet att du pratade om för någon vecka sedan att du tyckte dina bröst satt för långt isär men att det blivit bättre. De hade börjat mjukna och hänga till sig. För mig har det gått 5 veckor på torsdag och har inte flyttats närmre varandra. Har blivit mjukare till och från dock. Undrar så om det kommer ändras... hmm?
Du lade väl in 245cc om jag inte minns fel men kände att det var för stort? Jag lade in 215cc och kunde absolut inte tänka mig större - nu efter att svullnaden lagt sig känner jag att 245cc helt klart inte hade varit så stort. Inte lätt här i livet...
Vill bara att de ska sitta lite närmre... vad tror ni?
Kramar
Nancy pancy
Jag tror faktiskt som alla andra har sagt och det är att man känner sig förtvivlad i början. Man har ont, man är trött, man fungerar inte som tidigare, man kan inte röra sig, man är "svullen" i kroppen - ja tror nog faktiskt egentligen att ingenting är som det brukar den första veckan eller två. Pga att det är ett så stort ingrepp så tar det dessvärre ett tag för kroppen att komma i balans - är relatvit övertygad att du kommer känna dig bättre om några dagar. Om inte - så är det som Jellomoon säger, då är det bara att ta ut dem igen.
Hoppas du känner dig bättre snart...
Kramar
hej hej! Fy, vad jobbigt det är... så svårt att andas! men men. Jag undrar en sak. Det ser ut som om mina bröstvårtor inte liksom hör ihop med brösten, utan liksom sticker ut så konstigt... Försvinner det tror ni? Kram!
AnnaS23 - vet inte om de är närmare men eftersom de inte är så sprängandes svullen längre så känns det bättre. ja 245, tror att det är därför min kirurg valde det i fall att de bli för små, Jag är ju 42 utan barn och skulle kunna ha de resten av livet. Hoppas att när jag har gått ned i vikt de passa bättre, jag måste bara vänja med med storlken och att jag har inte hittade ett bh som passa ännu. tror ej de är färdiga för bh än, jag har drygt en mpånad kvar med sport bh först.
Kära nancy pancy.. håll ut gumman, ignorera dom, behåll din sport bh på hela tiden täny inte på dina bröst De är ju fortfarande "sjuka" och behöver fred! Sköt om DIG!! äta bra ta vitiminer, sova gått och be och få nåt annat än citadon. Eller försök att klara dig på paracetamol. Själv hade jag Dexofen och tog en med en panodil.
Citadon kan orsaka depression,.. den är beroende framkallande.. man bli lite "hög! och Glad och när den ha lagt sig kan man känner sig deppig.
Sen ska du veta att det ha gått 7 v för mig, har önskat detta sedan jag var 13 år
och jag är också deppig, mer till än ifrån, och jag har gått upp i vilkt sedan min op efter all stilla sittandet men jag vet att brösten är inte i det minsta färdiga förran 6mån. Och det är jätte vilktig att åter -hämta sig efter op. Koncentrera dig noga på hur du mådde innan. Och kom ihåg att storleken är nog helt naturlig.. du är bara inte van.
Stor kram gumman.
rat.. håll ut håll ut.. det ska ordna sig, kapsel är inte ovanligt, men hellare redan nu än om ett åt eller nåt...
Night girls..